Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:54:57 GMT

ادعا در اسپانیا: رئال به دنبال جذب لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۸۰۶

ادعا در اسپانیا: رئال به دنبال جذب لواندوفسکی

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه برای جذب رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بایرن مونیخ دیشب در یونان و در بازی مقابل المپیاکوس به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی توانست با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد، برخی رسانه‌های اسپانیایی از این خبر دادند که باشگاه رئال مادرید لواندوفسکی را هدف گرفته و مصمم است در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو او را به برنابئو منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لواندوفسکی با دو گلی که دیشب به ثمر رساند تعداد کل گلهای این فصل خود برای بایرن را به عدد 18 رساند. لواندوفسکی که به دلیل درخشش‌های اخیر خود یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا است توجه زیدان را به خود جلب کرده و رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یکی از گزینه‌های او برای تقویت قدرت خط حمله رئال است.

 

رئال مادرید در جدول لالیگا تنها یک امتیاز کمتر از بارسلونا دارد ولی تا پیش از پیروزی شب گذشته مقابل گالاتاسارای، عملکرد رئال در اروپا قابل قبول نبوده است. بر اساس این گزارش زیدان که به نظر می‌رسد از جذب مهره مورد نظرش برای خط میانی رئال، پل پوگبا ناامید شده حالا توجه خود را به اضافه کردن لواندوفسکی به خط حمله این تیم معطوف کرده است.

 

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم