Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله خجسته‌پور روز چهارشنبه در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان افزود: کارکنان دیگر دستگاه‌های اجرایی هم باید به عنوان اشخاص حقوقی و در ساعت‌های غیراداری در تبلیغات و حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات یا حمایت از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان نباید انجام شود و در صورت بروز هرگونه تخلف با کارکنان دستگاه‌های اجرایی برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: رعایت بی‌طرفی و عدالت در مواجه با نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان مدنظر قرار گیرد و اعضای ستاد انتخابات سمنان در بخش استانی و شهرستانی آمادگی لازم برای تدارک انتخابات پرشور را داشته باشند.

خجسته پور اضافه کرد: ورود تمامی جریان‌های سیاسی و احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد و با برقراری عدالت در برگزاری انتخابات، همه جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو نامزد داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرآیندهای فعالیت ستاد امنیت انتخابات استان سمنان انجام شده است و در هفته آینده اولین نشست این ستاد با حضور استاندار سمنان برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: چهار ماه تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است و رزمایش برگزاری میزان آمادگی برای انتخابات به صورت تصادفی پیش از شروع انتخابات در فرمانداری‌های استان انجام می شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود و استان سمنان در مجلس چهار نماینده دارد.

در این نشست با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر، علیمحمد مویدی زاده فرماندار سرخه و مسئولان ستادهای اجرایی انتخابات استان سمنان، در ارتباط با مسایل مربوط به برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مجمع انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند، افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه‌های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

کد خبر 6078976

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان