Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ضمن بیان اینکه گلستان تنها استان برگزار کننده جام روستا قهرمان بود از تدوین طرح المپیک کودکان زیر ۷ سال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛بهمن طیبی در نشست با جامعه ورزشی استان ضمن قدردانی از کسانی که مسئولیت ورزش استان را برعهده دارند، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در سال های اخیر در شاخصه های وزارت ورزش و جوانان نمره خوبی را کسب کرده و پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بالغ بر 300 برنامه مختلف ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح استان گلستان در حال اجراست.

طیبی ضمن اشاره به برگزاری چهار دوره المپیاد استعدادهای برتر در گلستان بیان داشت: برگزاری این المپیاد ها کمک بسیار بزرگی به کشف استعداد های ورزشکاران مستعد خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری جام روستا قهرمان با مشارکت 300 روستا در گلستان گفت: این جام باعث افزایش انگیزه در جوانان روستایی و گرایش آنان به رشته‌های مختلف ورزشی گردید و به عنوان سه طرح برتر کشوری برگزیده شد.

وی اضافه کرد: گلستان تنها استان برگزار کننده جام روستا قهرمان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: ورزش استان این افتخار را دارد که اعلام کند برنامه‌های ابداعی و متنوعی را خارج از تکالیف مشخص شده از سوی وزارت ورزش، برای توسعه استعدادها و توجه به رشته‌های مستعد ورزشی به مرحله اجرا رسانده است.

طیبی خاطر نشان کرد: استان گلستان میزبان هفت تورنمنت بین‌المللی از جمله مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا، پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان آسیا، دهمین مسابقات کبدی مردان آسیا، هفتمین مسابقات بین‌المللی ووشو ، سومین دوره مسابقات اسکواش مردان غرب آسیا، سومین دوره والیبال تک ستاره ساحلی و تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بود.

وی اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در پی اجرا و پیاده‌سازی طرح المپیک کودکان با نگاه جذب کودکان زیر هفت سال به ورزش است زیرا بخشی از جامعه ورزشی آینده را همین کودکان خردسال تشکیل می‌دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پایان گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته هنوز مشکلاتی در ورزش استان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با کمک هم در جهت کاهش مشکلات در این عرصه گام های موثری برداریم.

خبرنگار:علی اصغر سلیمانی

 

 

بیشتر بخوانید: هنوز اسپانسری برای پیام پیدا نشده است/ تشکیل مجمع خیرین ورزش یار در خراسان رضوی تشکل ها از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند/ اجرای طرح المپیک استعداد یابی ورزش کودکان در گلستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک رشد کودکان والیبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب