Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: از دولت عراق و موکب‌داران چه ایرانی و چه عراقی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تشکر می کنم.

وی افزود: بیش از ۳ و نیم میلیون ایرانی برای حضور در مراسم اربعین از ایران به مقصد عراق خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری ادامه داد: موکب دارانی که علاقه دارند،  می‌توانند تا پایان ماه صفر در خاک عراق به فعالیتشان ادامه دهند.

رئیس ستاد اربعین حسینی خاطرنشان کرد: هیچ مشکل نا امنی در داخل عراق برای زوار نداشتیم و از همه تلاشگران نظم و امنیت در داخل و خارج از کشور تشکر می‌کنم.

وی گفت: ۲ هزار و ۵۰۷ موکب ایرانی در خاک عراق فعالیت کردند و بیش از ۱۰۰ هزار موکب عراقی هم در کنار موکب های ایرانی فعالیت کردند که بار اصلی میزبانی برعهده عراقی بود.

ذوالفقاری بیان کرد: ۳۷ درصد زائران خانم و ۶۳ درصد مرد بودند و بیش از ۲ و نیم میلیون گذرنامه و برگ تردد از سوی پلیس صادر شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: ۲۴ میلیون اسکان از سوی موکب داران ایرانی در ایران و عراق تامین شد و بیش از ۱۲۲ میلیون وعده غذایی از سوی موکب‌های ایرانی هم در ایران و هم در عراق به زوار داده شد.

تکمیل می شود...

کد خبر 4754087 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین ذوالفقاری ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ناجا قوه قضاییه نجف اشرف شورای شهر کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرمربی فرش‌آرامحسن حسن‌زاده در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که با این تیم نتایج قابل قبولی هم کسب کرده‌بود، راهی لیگ عراق شد و هدایت تیم مصافی عراق را برعهده گرفت.

محسن حسن‌زاده گفت: پس از پایان فصل دو پیشنهاد از چین و عراق داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بیایم.

وی درباره این انتخاب گفت: مهمترین دلیل انتخاب هدایت تیم عراقی، جدا از نزدیکی راه، زمان پایان لیگ عراق بود. این لیگ تا خرداد ماه تمام می‌شود و پس از آن می‌توانم به لیگ ایران برگردم.

حسن زاده درباره تیم جدیدش افزود:مصافی در رده ششم جدول است و با توجه به اینکه لیگ عراق مرحله پی آف دارد، امیدواریم با حضور در بین ۸ تیم برتر، در مرحله پی آف هم حضور داشته باشیم.

سرمربی جدید مصافی عراق درباره دستیارانش در این تیم گفت: تمام اعضای کادرفنی عراقی هستند، اما دو بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارند.

وی درباره ادامه حضور خود در لیگ عراق برای فصل آینده افزود: فعلا تا پایان فصل قرارداد دارم و صحبتی در خصوص فصل آینده نکرده‌ام. باید ابتدا شرایط این تیم را در پایان فصل و پیشنهاد‌های لیگ ایران را بررسی کنم و در آن زمان تصمیم گیری می‌کنم.

 

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد