Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: بخشنامه ای درباره تفکیک کارمندان زن و مرد در محیط های اداری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت  درباره بخشنامه  عدم استفاده از منشی زن برای مدیران مرد و تکفیک مردان و زنان در محیط اداری، گفت: چنین بخشنامه ای وجود ندارد و من آن را امضا نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير کشور عبدالرضا رحماني فضلي تفكيك جنسيتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا برزگر گفت: روزانه ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن پسماند خانگی در شهر یزد تولید می‌شود که حدود ۷۰ درصد پسماند‌های تولیدی، پسماند‌تر (مواد آلی) است و فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی در مبدأ تفکیک می‌شود.


وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آنها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماند‌های تولیدی، پسماند‌تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.


برزگر با اشاره به اینکه پسماند‌ها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.


وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماند‌های خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماند‌های خشک است.


برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد