Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده در راستای اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از بخش‌های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال، برنامه‌های هدف‌مندی در جهت تأمین مالی واحدهای تولیدی و به‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط (SME) را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، این بانک با اجرای برنامه‌های خود در ارتباط با تأمین منابع مالی و پاسخ‌گویی به نیاز فعالان اقتصادی، تاکنون توانسته است علاوه بر تعامل پویا با وزارت صنعت، معدن و تجارت در این عرصه، خود نیز رأساً با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط را شناسایی و پاسخ‌گوی بخشی از نیاز آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاورد حاصل از این رویکرد، تصویب پرداخت بیش از ۱, ۵۰۵ میلیارد (یک هزار و پانصد و پنج میلیارد) ریال تسهیلات واحدهای خرد و متوسط  بوده که تا پایان سال ۱۳۹۵ جمعاً مبلغ ۱, ۱۰۶ میلیارد (یک هزار و یک‌صد و شش میلیارد) ریال آن از سوی بانک آینده به بنگاه‌های خرد و متوسط مورد هدف پرداخت شده است.

در ادامه این روند، در نخستین گردهمایی مدیران ارشد و رؤسای شعب بانک آینده در سال ‌جاری نیز تلاش هرچه بیشتر در جهت تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال، به‌عنوان اولویت بانک آینده، مورد تأکید قرار گرفت.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده بانک آینده حمایت واحدهای تولیدی افزایش تولید اشتغالزایی کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا