Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «کودکستان آقا مرسل» همانند همه آثار قبلی امیریان با زبان طنز عجین شده و اساسا همین زبان است که باعث جذابیت مضاعف «کودکستان آقا مرسل» شده است. تاریخ انتشار: 11:30 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۲۹۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «کودکستان آقا مرسل» یکی از آثار خواندنی «داوود امیریان» است که درواقع ادامه‌ای بر داستان یکی دیگر از کتاب‌هایش با عنوان «گردان قاطرچی‌ها» محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داستان این کتاب در ارتباط با گروهی از رزمندگان دفاع مقدس است که در گردانی به نام «بلال» حضور دارند. فرماندهان این گردان با اعلام خبر تشکیل یک یگان ویژه از نیرو‌های این گردان، باعث ایجاد جو رقابت میان این رزمندگان برای حضور در یگان ویژه می‌شوند.


یگانی که بنابر تصورات این نیرو‌ها قرار است کار‌های ویژه نظامی انجام دهد، اما پس از اعلام اسامی اعضای گردان مشخص می‌شود؛ موضوع چیز دیگری است.

نویسنده اثر که خود سابقه نگارش خاطرات رزمندگان جبهه و جنگ و تالیف آثاری در این زمینه دارد، با استفاده از همین تجربیات سعی کرده تا در نگارش این اثر داستانی نیز از روایت جزئیات حوادث غافل نشود تا با شرح این جزئیات، درک فضای قصه و جهان داستان را برای مخاطبش آسان‌تر کند.

کودکستان آقا مرسل همانند همه آثار قبلی امیریان با زبان طنز عجین شده است و اساسا همین زبان است که باعث جذابیت مضاعف اثر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردان قاطرچی ها کتاب انتشارات کتابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به یاد شهدای پادگان شهید جوانشیر ۱۸۳ اصله نهال در پادگان دژ خرمشهر کاشته شد.
گردان ۱۵۱ دژ گردان پیاده زیرمجموعه لشکر ۹۲ زرهی اهواز از نیروی زمینی ارتش ایران بود که در جریان جنگ تحمیلی وظیفه حفاظت از جاده شلمچه به خرمشهر را برعهده داشت و در دوران هشت سال دفاع و حماسه ۱۸۳ شهید را تقدیم ایران اسلامی کرد.

دیگر خبرها

  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین+ فیلم
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • پیتزا داوود تهران پلمب شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است