Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:57:57 GMT

مرور 6 ماهه جذاب بانک پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۲۷۴

مرور 6 ماهه جذاب بانک پاسارگاد

خبرگزاری آریا - بانک پاسارگاد با انتشار گزارش 6ماهه خود نشان داد همچنان بر مدار ریل صعودی حرکت می‌کند و با سرعت در حال پیشتازی می‌باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنابراعلام بانک پاسارگاد، بانک در 6ماهه اول سال، با رشد 23درصدی سود خالص همراه شده و وضعیت بانک همچنان صعودی دنبال می‌شود.
پیش بینی سود 367ریالی نشان می‌دهد، سهم ارزش بنیادی بالایی داشته و در گام اول قیمت‌های 250تومانی و در گام بعدی می‌تواند قیمت‌های 280الی 300تومان را به خود ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، روند سود سازی 6ماهه 3سال اخیر هم نشان می‌دهد، بانک پاسارگاد وارد مسیر رو به رشد سود سازی خوبی شده و این روند رو به رشد، سبب روند صعودی در قیمت سهام بانک نیز خواهد شد. این پوشش سود 6ماهه در حالی صورت می‌پذیرد که بانک بخش مهمی از درآمدهای خود، یعنی سرمایه‌گذاری‌ها را در 6ماهه پوشش 31درصدی داده و عمده پوشش این درآمدها در نیمه دوم سال انجام خواهد پذیرفت؛ به عبارتی هم درآمدهای عملیاتی و هم درآمدهای سرمایه گذاری در نیمه دوم سال بالاتر بوده و حتی می توان پیشی گرفتن سود بانک از بودجه اعلامی را شاهد بود.




-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که از ۳ تا ۱۳ اپریل دست‌کم هشت هزار و ۵۸۱ پناه‌جوی افغانستانی از این کشور اخراج شده‌اند.

سما تی‌وی گزارش داده است که سه هزار و ۱۲۷ مرد، یک هزار و ۹۷۲ زن و سه هزار و ۴۸۲ کودک شامل پناه‌جویان تازه اخراج‌شده افغانستان از پاکستان هستند.

براساس این گزارش، پناه‌جویان اخراج‌شده شامل ۳۱۰ خانواده بودند که با استفاده از ۲۸۷ وسیله نقلیه به افغانستان بازگردانده شده‌اند.

بربنیاد اطلاعات این رسانه، از آغاز روند اخراج اجباری پناه‌جویان افغان از پاکستان تا کنون، ۵۳۵ هزار و ۹۴۰ پناه‌جو از این کشور اخراج شده‌اند.

به‌رغم خواست‌های مکرر نهادهای بین‌المللی مبنی بر توقف روند اخراج اجباری پناه‌جویان از پاکستان، اما مقام‌ها در اسلام‌آباد گفته‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که پیشتر روزنامه بریتانیایی گاردین گزارش داده بود که قرار است دولت پاکستان مرحله دوم اخراج پناه‌جویان افغانستان از این کشور را امروز (دوشنبه، ۲۷) حمل) آغاز کند.

بربنیاد پیش‌بینی‌ها، در این مرحله دست‌کم ۴۰۰ هزار پناه‌جوی افغان از پاکستان اخراج خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • غذاهای دریایی از دست می‌روند
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • سیر صعودی دیابت در ایران
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز