Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع آذراب با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد تفاهم‌نامه قرارداد پیمانکاری این شرکت برای ساخت تجهیزات شرکت اویک شفاف سازی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت صنایع آذراب که به عنوان شرکت بزرگی در زمینه ساخت تجهیزات نیروگاهی، پتروشیمی، نفت، گاز، ساخت تجهیزات کارخانه‌های سیمان، قند و سایر پروژه‌های مهم عمرانی به شمار می‌رود، در سال‌های گذشته از طریق سازمان بورس به بخش خصوصی واگذار شده و به گفته یکی از مدیران سازمان خصوصی سازی، خریدار تمامی اقساط بابت خرید این شرکت را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صنایع آذراب امروز با مطالبات حقوق کارگران خود مواجه شده و کارگران نسبت به تعویق حقوق خود از مردادماه اعتراض دارند. در این زمینه احمد قلعه‌بانی رئیس هیأت مدیره آذراب روز گذشته اعلام کرد، ظرف دو روز حقوق مردادماه کارگران پرداخت می‌شود و حقوق شهریورماه نیز طی دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشره در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، روز گذشته در پایان معاملات بورس، عمده سهام به میزان ۲۶.۱ درصد معادل ۲۶۲ میلیون سهم در اختیار صندوق رفاه و تأمین آتیه قرار داشته است، همچنین رتبه دوم سهامدار حقیقی مربوط به یک شخص حقیقی است که ۷.۴ سهام شامل ۷۵ میلیون سهم را در اختیار داشته و صندوق سرمایه‌گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی به عنوان سومین سهامدار عمده آذراب بوده که ۴.۶ درصد از سهام آذراب شامل ۴۶ میلیون سهم را در اختیار داشته است.

همچنین طبق اطلاعات منتشره در کدال، سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت صنایع آذراب با ماهیت سهامی عام با سرمایه ثبت‌شده یک میلیون ریال در بازار دوم بورس حضور دارد و براساس گزارش فعالیت ماهانه یک ماه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ به صورت حسابرسی نشده آمده است.

پروژه‌های نیروگاهی که در این شرکت اجرا شده و درآمد شناسایی شده طی دوره یک ماهه مردادماه ۱۰۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال بوده و درآمد شناسایی شده از اول سال مالی تا پایان مردادماه ۹۸، ۷۷۰ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال در بخش پروژه‌های نیروگاهی بوده است.

همچنین پروژه‌های صنایع نفت و گاز با درآمد شناسایی شده طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ۹۸، ۱۱۴ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال و در سال جاری ۳۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال بوده است و جمع درآمد‌های شناسایی شده ناشی از اجرای پروژه‌ها در یک دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ مبلغ ۲۱۹ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال و درآمد شناسایی شده مجموع از اول سال تا پایان مرداد امسال یک‌هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال بوده و درآمد شناسایی‌شده از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به پایان اسفند سال گذشته ۳ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال اعلام شده است.

در اطلاعیه‌ای که امروز از سوی احمد قلعه‌بانی رئیس هیأت مدیره صنایع آذراب به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی اعلام شده، آمده است پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری آذراب با شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) در مورد توسعه فاز‌های مجتمع پتروشیمی دهلران شامل طراحی، ساخت، تأمین و نصب پروژه اعلام می‌شود.

کارفرمای اصل این پروژه شرکت پتروشیمی دهلران و مبلغ تفاهم‌نامه ۲۰ میلیون یورو و مدت زمان قرارداد از تاریخ امضا به مدت یک سال درنظر گرفته شده است.

همچنین در این نامه تأکید شده است که تفاهم‌نامه در دست امضا بوده و تاکنون منتج به انعتقاد قرارداد نشده است. مادامی که قرارداد نهایی و امضا شود، از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.  
همچنین یک منبع آگاه با اشاره به اعتراضات کارگران آذراب گفت: بخشی از این اعتراضات به حق بوده و بخشی نیز بر اثر تحریک عده‌ای صورت می‌گیرد که می‌خواهند از این نمد برای خود کلاهی ببافند، البته باید کارگران شرکت درنظر داشته باشند که همان گونه که تاکنون در دو سال گذشته حقوق آن‌ها پرداخت شده است، مدیران و مسئولان شرکت درصدد تأمین حقوق آنان هستند و از همه مهمتر اینکه تلاش می‌کنند رونق تولید و کسب و کار در این شرکت مهم برگردد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید

تین نیوز

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت به منظور ارتقای کیفیت ایمنی فیزیکی راه، با اولویت بندی در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت یکی از پروژه های راهسازی این اداره کل است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.  

شاهسوندی با بیان اینکه طول این پروژه ۱۲ کیلومتر است، عنوان کرد: با تلاش و اقدامات به عمل آمده هم اکنون انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری می بایست برای پروژه فوق اجرا شود که در حال حاضر ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است.  

شاهسوندی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار به موقع پروژه ها گفت: مبلغ پیمان پروژه «مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت» ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرا هزینه شده است، همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • اولویت‌بندی و سبک‌سازی پروژه‌ها؛ سیاست‌ راهبردی در راه‌سازی کشور
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید
  • اخذ حدودهفت هزارمیلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • اخذ ۶۷۸۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • ۱۶۷ میلیارد تومان سود به حساب ۲ میلیون سهامدار واریز شد
  • ارسال اولین محموله محصولات شوینده وبشهر به کمیته امداد امام
  • پروژه تصفیه خانه آب شرب ایوان آماده افتتاح در سفر هیات دولت به ایلام است