Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسن فلاح پورمدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: با توجه به تقاضای تعداد زیادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در مشاغل عملیات آتش نشانی شهرداری های البرز و در پیش بودن دهه آخر صفر، زمان و مکان برگزاری آزمون آمادگی جسمانی (عملی) بعد از مراسم از طریق پیامک و پورستال استانداری البرز اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 او  افزود: براساس پیگیری های صورت گرفته و مجوز ارائه شده در ۱۹ اسفندماه ۹۷ از سوی سازمان امور استخدامی کشور و متعاقب آن مجوز ۲۵ فروردین ماه ۹۸ از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این آزمون در البرز برگزار شد.
فلاح پور ادامه داد : از ۱۰ تا ۱۸ تیرماه ۹۸ براساس فراخوان و تبلیغات صورت گرفته، فرصت ثبت نام برای عموم متقاضیان و علاقمندان فراهم شد و حدود ۴ هزار و ۴۱۵ نفر در استان ثبت نام کردند تا پس از شرکت در آزمون ۱۸۰ نفر گزینش شوند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به اینکه برای شرکت در آزمون های عملی حدود ۳ برابر سهمیه موجود، افراد انتخاب و در ۹ پارامتر مورد ارزیابی قرار می گیرند، گفت: پس از بررسی و تطبیق مدارک از بین 414 نفر اعلام شده 399 نفر به مرحله آمادگی جسمانی معرفی شده اند.
فلاح پور گفت : جهت برگزاری آزمون آمادگی جسمانی، طی نامه ای به آکادمی المپیک و پارالمپیک جهموری اسلامی ایران مبنی بر برآورد هزینه و اعلام زمان ارسال شده است.

انتهای پیام/و

برگزاری آمون استخدامی آتش نشانی شهرداری  البرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز