Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت گفت: هم اکنون شهرستان بردسیر به یک کارگاه سازندگی بزرگ و مدرن تبدیل شده و در بسیاری شاخص ها رتبه اول استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا؛ شهباز حسن پور صبح امروز اول آبان ماه در جلسه هم اندیشی در بخش نگار بردسیر با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: هم اکنون شهرستان بردسیر به یک کارگاه سازندگی بزرگ و مدرن تبدیل شده و در بسیاری شاخص ها رتبه اول استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که امسال شهرستان بردسیر رتبه اشتغال استان را کسب کرده است، اظهار کرد: در چهار سال متوالی شهرستان سیرجان رتبه نخست و بردسیر رتبه دوم این حوزه را کسب کرده بود اما در حال حاضر شهرستان سیرجان رتبه چهارم اشتغال را به خود اختصاص داده که با تصمیماتی در این اواخر اتخاذ کردیم به زودی به رتبه سوم ارتقا پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالن ورزشی دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی و در ادامه  با درخواست اعتبار برای اتمام آن تصریح کرد: ساختمان بخشداری نگار 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای اتمام آن به تخصیص منابع نیاز داریم.

وی با ادعای اینکه اگر نظر سنجی در سطح کشور از رضایتمندی مردم از نظام گرفته شود، بردسیر رتبه اول این نظرسنجی را خواهد داشت، عنوان کرد: همه ادارات بردسیر پای کار هستند.

حسن پور با بیان این درخواست که باید به شهرداری های نگار و دشتکار کمک شود، اظهار کرد: تامین اعتبار بهسازی محور دشتکار - نگار تسریع یابد زیرا تعداد تصادفات این 10 کیلومتر با تعداد کل تصادفات شهرستان بردسیر برابری می کند.

وی تاکید کرد: 97 درصد کوچه های بخش نگار آسفالت است و این مهم جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در این نشست با بیان این مطلب که اعتبارات استان تعیین شده است و در ادامه خطاب به فرمانداران گفت: طرح ها و برنامه های خود در راستای توسعه مناطق به ما ارایه دهید تا در برنامه سه ساله معین هایاقتصادی بگنجانیم.

وی بر لزوم تسریع پروژه بهسازی دشتکار - نگار تاکید کرد.

به گزارش ایسنا؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ازپروژه های در حال اجرا ساختمان بخشداری، جاده دشتکار _ نگار و سالن ورزشی بازدید کرد.

همچنین از راه روستایی آتشان به طول یک هزار و 500 متر بازدید کرد که شهردار این منطقه درخواست تامین اعتبار برای آسفالت آنکرد.

برپایه این گزارش، مجتمع فرهنگی هنری بردسیر با 30 درصد پیشرفت فیزیکی مقصد بعدی سفر یک روزه جعفر رودری به بردسیر بودشایان ذکر است که تا کنون حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مرکز توانبخشی بهزیستی بردسیربازدید کرد و دستورات لازم برای اختصاص اعتبارتجهیز و تکمیل این مرکز توان بخشی صادر کرد.

همچنین وی از سالن ورزشی سقف کوتاه بردسیر بازدید و تصمیمات لازم برای اتمام و تجهیز آن اتخاذ کرد گفتنی است این پروژه باصرف حدود 500 میلیون تومان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی

آفتاب‌‌نیوز :

نازنین بیاتی عکس جدیدی از خود و نگار فروزنده در پشت‌صحنه سریال قطب شمال منتشر کرد.

قطب شمال، عنوان سریال جدیدی است که از اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. ژانر سریال درام و عاشقانه است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان