Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خاکی فیروز پیش از ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در گلستان با بیان این که روز جهانی استاندارد در ۱۶۳ کشور جشن گرفته می شود، اظهارکرد: استاندارد دکترین مدار انسانیت و اخلاق مداری است و استاندارد شروع یک مدار بوده که بعد از آن نیکی و خوبی به وجود می آید.

وی افزود: استاندارد روح یک تفکر متعالی و تجلی روح خداوند در قلب انسان است بنابراین اگر اندیشه متعالی باشد هیچ اتفاقی نمی افتد که در آن استاندارد رعایت نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکی فیروز گفت: استاندارد وظیفه تک تک افراد جامعه است و هرجا که حساس آرامش کردیم نشان می دهد که استانداردها رعایت شده است.

وی با بیان اینکه روح تفکر متعالی باید وجود داشته باشد تا تعهد مدیران ارشدی که در اقتصاد کلان تاثیرگذار هستند زمینه بهبود مستمر شرایط را فراهم کنند، گفت: استاندارد در فواصل مشخص تجدیدنظر می شود و امروز با بازرسی استانداردها مصرف شکر و نمک کاهش یافته است.

خاکی فیروز تصریح کرد: پوستر جهانی استاندارد هرساله در دنیا طراحی می شود و در سال ۹۶ و ۹۸ دو فرد ایرانی توانستند که این جایزه را از آن خود کنند.

وی گفت: تنها کشوری که دو بار این جایزه را دریافت کرده ایرانی بود و موضوع پوستر امسال هم تاثیرات ویدیو در زندگی حال و آینده بود که نشان دهنده حضور فناوری در زندگی بشری و تأثیرات فراوان آن است.

کد خبر 4754208

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استاندارد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین شهرکرد سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران سیل‌آسا سد خاکی را در یک استان شکاند | فیلم

تصویری از سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که بر اثر شدت بارندگی شکسته شد. شب گذشته به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، دستور تخلیه روستای نوده از سوی مدیریت بحران صادر شد. منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • باران سیل‌آسا سد خاکی را در یک استان شکاند | فیلم
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند