Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدالملکی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری(دامت برکاته) به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه و صداوسیمای کردستان، در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مسابقه کتاب‌خوانی 5 اثر «دغدغه‌های فرهنگی»، «کار باید تشکیلاتی باشد»، «ژرفای نماز»، «مطلع عشق» و «بیانیه گام دوم انقلاب» از آثار مقام معظم رهبری(دامت برکاته) معرفی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کردستان مراجعه کنند و علاوه بر امانت کتاب‌ها، سؤالات و پاسخنامه را دریافت کنند.
وی اعلام کرد: همچنین کتاب‌های مسابقه، سؤالات و پاسخنامه‌ها هرکدام به تفکیک در پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان به آدرس اینترنتی www.kordestan.iranpl.ir و دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان به آدرس اینترنتی www.nvf.kordestan.ir موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت موارد مذکور را به‌صورت رایگان دانلود کنند.
عبدالملکی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان پس از تکمیل پاسخنامه‌ها، آن‌ها را به نزدیک‌ترین کتابخانه محل زندگی خود تحویل دهند، گفت: آخرین فرصت شرکت در مسابقه و همچنین تحویل و ارسال پاسخنامه‌ها 23 آبان ماه سال جاری است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه قرار است در مراسم ویژه هفته کتاب در استان کردستان که با حضور مسئولان و فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود از برندگان تقدیر به عمل آید.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بابیان اینکه در پایان این مسابقه کتاب‌خوانی از 15 نفر از برندگان با اهدای لوح سپاس و همچنین هدایای نقدی تقدیر به عمل می‌آید، ادامه داد: به نفرات اول، 5 میلیون ریال، نفرات دوم، 3 میلیون ریال و نفرات سوم، 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارتقای شاخص سرانه مطالعه عنوان کرد و افزود: آشنایی با آثار مقام معظم رهبری (دامت برکاته) به‌ویژه در رابطه با سبک زندگی ایرانی اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی موردتوجه است.
عبدالملکی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با بهره‌مندی از منابع و آثار مهم و اثرگذار یکی از برنامه‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه است، یادآور شد: همکاری و مشارکت نهادها و سازمان‌ها در برگزاری هر چه‌بهتر این برنامه‌های فرهنگی بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت

دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز رسماً آغاز به کار کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تاسیس و آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت و معارفه نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) برگزار شد.

در این مراسم حکم نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی اعطا شد.

لازم به ذکر است، تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به حضرت موسی(ع) وحی شده است که مردم را به یاد روزهای خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراده خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه‌ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، ادامه داد: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت بازنایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان این که نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار کرد: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آن‌ها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

وزیر بهداشت: فرهنگ قرآنی باید در نظام سلامت گسترش یابد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیازهای خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن رستمی گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات‌ مختلف حوزه سلامت دغدغه مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به این که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، بیان کرد: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی و بیان کرد: ایشان به مدت بیش از 30 سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند