Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فیض اله پاسره در بازدید از مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب گفت: با تکمیل این مجتمع قریب به ۷۵۰۰ روستا در مناطق مختلف لوداب از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: تاکنون ۳۰ کیلومتر خط لوله در این محور اجرا شده است و تنها حدود ۸ کیلومتر خط انتقال مانده که در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون قریب به ۶۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، گفت: بالا رفتن نرخ ارز و افزایش بی سابقه قیمت لوله، موجب بروز مشکلاتی شد، اما خوشبختانه این طرح در حال پیشرفت و تکمیل است.

پاسره گفت: فراتر از منابع و ظرفیت ها در حال توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی روستایی در استان هستیم، برخی وقفه ها به علت شرایط خاص اقتصادی طبیعی است، اما به مردم این قول را میدهیم تا سرحد توان و فراتر از آن، برای بهبود وضع آبرسانی و البته انجام اصلاحات در شبکه های آب اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: نگاه وزیر نیرو و وزارتخانه نیز تسریع در انجام پروژه های آبرسانی روستایی است، این مساله توسط شخص وزیر مدام بررسی و نظارت می شود تا از استمرار خدمات رسانی به مردم اطمینان حاصل شود.

پاسره در حاشیه این بازدید گفت: بهره برداری و نگهداری از پروژه های آب اگر اهمیتش از ساخت و تکمیل پروژه ها بیشتر نباشد کم اهمیت تر از آن نیست، از همین رو باید بهره بردرای و نظارت ویژه و مستمری از تاسیسات آب روستایی صورت بگیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان به آنلاین شدن صدور قبض و پرداخت ها در دو سال اخیر گفت و خاطر نشان کرد همانطور که به تمامی شهرستان ها اعلام کردیم، دریافت هرگونه وجه دستی از مردم روستاهای استان برای آب بها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می گیرد، این قانون البته با تکمیل زیرساخت های اینترنت در روستاهای استان، به صورت جدی تر و سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.

۴۶

کد خبر 1313477

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد روستا ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال ترکیه سینمای ایران کردهای سوریه باشگاه پرسپولیس خودرو دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند