Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از عرب نیوز، «شاکره رحمان» دختر 11 ساله انگلیسی و یکی از مدیران مؤسسه «پنی اپیل»، یک خط مشاوره تلفنی با عنوان My Helpline را راه‌اندازی کرده که به نوجوانان و جوانان مسلمانان بین سنین 11 تا 24 سال خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.
قرار است این خط مشاوره تلفنی خدمتی مطمئن و به دور از پیش‌داوری برای نوجوانان و جوانان مسلمانان انگلیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین در زمینه دینی و فرهنگی به مسلمانانی که با مشکلاتی همچون بدرفتاری در خانواده، زورگویی و فشارهای فرهنگی و دینی در جامعه انگلیس با آن روبرو هستند، کمک خواهد کرد.
کسانی که با این خط تلفن تماس می‌گیرند به مشاوران باتجربه وصل می‌شوند که آنها را در حل مشکلات راهنمایی می‌کنند. همچنین کسانی که در زمینه دینی سوال داشته باشند می‌توانند از طریق ایمیل با صاحب‌نظران علوم دینی تماس بگیرند.
رحمان می‌گوید: بسیاری از دوستانم در مدرسه از بیم آنکه خانواده آنها را درک نکنند از صحبت درباره مشکلات خود اجتناب می‌کنند. بنابر این فکر می‌کنم این خط مشاوره برای دوستانم و بسیاری از دختران و پسران در سراسر انگلیس سودمند باشد.
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مشاوره روان شناسی مشاوره تلفنی نوجوانان مسلمان انگلیس زورگویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها و اجرای محفل بزرگ امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی گفت: هیئات مذهبی به عنوان مردمی‌ترین تشکل مذهبی و فرهنگی در صف اول اجرای فرامین رهبری قرار دارند.

وی افزود: هیأت خبرنگار به عنوان یک تشکل در قالب فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی و جهاد تبیین اقداماتی مناسب و مفیدی در این مدت کوتاه انجام داده و اطلاع رسانی اخبار مربوط به جلسات تدبر، قرائت و جز خوانی قرآن به جامعه ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: استقبال با شکوه مردم در ورزشگاه آزادی از برنامه قرآنی نشانه گفتمان دینی و تأثیرگذاری هیئات و تشکل‌های دینی در بین مردم و جوانان است.

باقری یادآور شد: هیئات مذهبی مدیریت فرهنگی جامعه را بر عهده گرفته و بر اساس منویات امامین انقلاب برای رسیدن به قله درکنار مردم و همراه مردم در حال پیشرفت هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران یادآور شد: نهادها و سازمان‌های حاکمیتی، مسؤولان و دست اندرکاران همراه هیئات و تشکل‌ها به مردم کمک کنند و در عملی و پیاده کردن فرهنگ قرآن همگام با تشکلهای مردمی تلاش و مساعدت کنند و نمونه بارز این اقدام تجمع کم نظیر جوانان و اقشار مختلف از برنامه‌های سازمان تبلیغات در ورزشگاه آزادی بوده است.

کد خبر 6063984

دیگر خبرها

  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • برقراری بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان
  • ۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • برپایی ایستگاه نقاشی در موزه‌های آذربایجان غربی