Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ویک، ترامپ در جریان این نشست و در خاتمه آن به موضوع توافق‌های تجاری بین‌المللی پرداخت و گفت: این توافق‌های تجاری باور نکردنی هستند و فرقی نمی‌کند مربوط به کره شمالی باشند یا کره جنوبی و احتمالا در این مورد قرار است اتفاقاتی نیز در ارتباط با کره شمالی رخ دهد.

او در ادامه این صحبت‌هایش به صورت مبهم گفت: یکسری اطلاعات بسیار جالب درباره کره شمالی وجود دارد و خیلی اتفاقات در حال رخ دادن هستند و در مقطعی قرار است یک بازسازی‌های اساسی صورت گیرد

این در حالی است که وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: آمریکا اکنون صاحب کشتی باری کره شمالی موسوم به کشتی وایزهانست که سال‌ها به شکلی غیرقانونی از این کشور زغال سنگ خارج و به ماشین‌آلات وارد می‌کرد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کشتی وایز هانست که ۱۷ هزار و ۶۱ تن وزن دارد گمان برده می‌شود یکی از بزرگترین کشتی‌های باری کره شمالی باشد. جفری اس برمن یک دادستان ارشد آمریکایی در شهر نیویورک در بیانیه‌ای اظهار کرد: در روند توقیف این کشتی موضوع تصاحب آن توسط دولت آمریکا نهایی شده و به این ترتیب این کشتی کره شمالی رسما در اختیار ما قرار می‌گیرد.

وی افزود: دیگر از این کشتی برای پیشبرد برنامه‌های مجرمانه استفاده نخواهد شد.

کوین کاستل یک قاضی آمریکایی از دادگاه حوزه جنوبی نیویورک همچنین دستور داده که کشتی وایز هانست فروخته شده و عواید حاصل از آن به خانواده‌های شهروندان آمریکایی جان باخته بر اثر شکنجه‌های مقام‌های کره شمالی شامل دونگ شیک کیم و اتو وارمبیر تعلق بگیرد.

به گفته مقامات آمریکایی یک شرکت کره‌ شمالی از کشتی وایز هانست در بازه زمانی نوامبر ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۸ استفاده کرده تا زغال سنگ کره شمالی را به خریداران خارجی منتقل کرده و به جایش ماشین‌آلات وارد کره شمالی کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو