Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@08:15:39 GMT

محموله قاچاق میلیاردی در اصفهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۶۵۲

محموله قاچاق میلیاردی در اصفهان کشف شد

خبرگزاری میزان- سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله سیخ چوبی و واکس خودرو به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیونت خبر داد. تاریخ انتشار: 11:54 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۳۲۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: یک محموله سیخ چوبی و واکس خودرو به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیونت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "حسین ترکیان" اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی اصفهان به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۱۲ هزار سیخ چوبی و ۱۶ کارتن واکس خودرو خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق پلیس میزان ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد فرود امانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در حین کنترل محورهای مواصلاتی، مأموران انتظامی ایستگاه شهید موسوی شهرستان دیلم به یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا مشکوک می‌شوند که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متوقف شده انواع شیرآلات قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده از این خودرو ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد یک نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6062221

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان