Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر سه‌شنبه 30 مهرماه، در جمع مدیران ورزش و جوانان همدان با تبریک هفته تربیت بدنی و با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به ورزش گفت: ورزش یکی از عوامل اساسی بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است که امروز با آن در جامعه مواجهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان همدان در بعضی از رشته‌ها دارای وضعیت خوبی است که جای تقدیر و تشکر دارد اما در برخی از رشته‌ها ضعف‌های اساسی وجود دارد که نیازمند تقویت در مدیریت‌ها است.
شعبانی اضافه کرد: اگر به برخی از رشته‌ها توجه بیشتری شود موفقیت‌ها و مدال آوری‌های بیشتری را در عرصه های بین المللی شاهد خواهیم بود اما متاسفانه به دلیل بی توجهی‌هایی که صورت می‌گیرد استعداد‌های خوبی را از دست می‌دهیم
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر بخواهیم شاهد رشد ورزش استان باشیم باید به خاطر داشته باشیم که استعداد‌هایی در کوچه‌های شهر وجود دارد که نیازمند حمایت می‌باشند.
وی ابراز کرد: خی از افراد و خانواده‌ها به دلیل نبود شرایط مالی و اجتماعی توانایی حضور در باشگاه‌ها را ندارند لذا اداره ورزش و جوانان باید توجه بیشتری به مسأله استعداد یابی داشته و تسلط خود را به کوچه پس کوچه‌ها شهر افزایش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • گلایه ملی‌پوش شنا از تبعیض آشکار در ورزش ایران
  • آمریکا: «مستشاران نظامی» بیشتری به اوکراین اعزام می‌کنیم