Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای»، ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» با رویکرد گزارشی از فعالیت‌های حرفـه‌ای‌ هنرمندان عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک طی ۲ سال گذشته، آذرماه ۹۸ برگزار می شود.

بر اساس اعلام محسن سلیمانی دبیر ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای»، اسامی داوران بخش‌های مختلف دوسالانه به شرح زیر هستند:

مهرزاد دیرین، حسن کریم‌زاده و ساعد مشکی گروه داوران بخش «نشان و هویت بصری»

مهرداد احمدی‌شیخانی، کورش پارسانژاد و کیانوش غریب‌پور گروه داوران بخش «نشر»

فرزاد ادیبی، اونیش امین‌الهی و قباد شیوا گروه داوران بخش «پوستر»

شهرام سیف‌هاشمی، علی بیات و بابک معدندار گروه داوران بخش «تبلیغات و گرافیک محیطی»

شهرزاد اسفرجانی، محمدرضا اسلام‌پرست و سیدمحمود ‌محمودی گروه داوران «بسته بندی»

سعیدرضا حق زارع، عمار عیسی‌پور و هومن مرتضوی گروه داوران بخش «دیجیتال»

مسعود سپهر، دامون خانجان‌زاده و امید هامونی گروه داوران بخش «تایپ فیس»

فرشید پارسی‌کیا، مهدی مهدیان و داود مورگان گروه داوران بخش «تولیدات استودیوها»

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره فراخوان و نحوه ثبت نام در «سرو نقره‌ای ۹۸» به سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به نشانی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

igds.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن دبیرخانه ۰۲۱۸۸۹۲۲۱۲۰ تماس بگیرند. همچنین دبیرخانه ششمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» در خیابان کریم‌خان، نبش استاد نجات الهی شمالی، بوستان مریم، گالری مریم قرار دارد.

ششمین دوسالانه طراحی گرافیک «سرو نقره‌ای» جمعه ۲۲ آذر ۹۸ در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد.

کد خبر 4754180

منبع: مهر

کلیدواژه: دوسالانه سرو نقره ای محسن سلیمانی خانه هنرمندان ایران قباد شیوا تئاتر ایران اربعین 98 موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی کارگردان تئاتر تئاتر شهر سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اربعین حسینی سریال ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری

دبیر شورایعالی مناطق آزاد برنامه‌های این نهاد برای تسهیل فضای کسب و کار و افزایش سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش پنجشنبه شب خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الله عبدالملکی در نشست با مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در این جزیره اظهار داشت: همه مدیران عامل مناطق آزاد را مکلف کردیم ظرف دو سال در بهبود فضای کسب وکار به سطح یک که خیلی ساده است برسند و بدین منظور 4 دستور عملیاتی تعریف کرده‌ایم تا زمینه برای تسهیل کسب وکار و افزایش سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی افزود: بخش اول این دستور کاری، انجام اصلاحات درسطح سازمانهای مناطق آزاد است و این پروژه از سال گذشته با عنوان مقررات زدایی و اصلاح فرآیندها توسط خود سازمانها در  این مناطق آغاز شد و سپس گزارش خود اظهاری این سازمانها به دبیرخانه ارائه می‌شود.

عبدالملکی گفت: در بودجه 1403 که در دست تنظیم است همه مناطق در یک تبصره موظف می‌شوند تمامی فرآیندهای اداری مربوط به موضوعات اقتصادی، سرمایه‌گذاری و حوزه کسب وکار را به دبیرخانه شورایعالی ارائه کنند و دبیرخانه مناطق آزاد توسط مشاوران داخلی وخارجی نسبت به اصلاح این فرآیندها به نفع سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اقدام می‌کند و سپس مصوبه شورای وزیران شده و به مناطق آزاد ابلاغ می شود.

نماینده ویژه رییس جمهور با بیان اجرای این پروژه در جزیره کیش با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، گفت: بخش دوم این دستور کاری، اصلاح وبازبینی تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هایی است که دبیرخانه شورایعالی ابلاغ کرده و برخی از این بخشنامه‌ها برای زمان حال ناکار آمد است و در این خصوص از سازمانهای مناطق آزاد و فعالان اقتصادی وسرمایه گذاران درخواست مشارکت و همکاری داریم که چنانچه مواردی مدنظرشان است اعلام کنند.

عبدالملکی تصریح کرد: بخش سوم این دستور کاری، ضوابط ودستورالعملهایی است که مصوبه دولت است و یکی از این موارد ماده 65 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در خصوص تفویض اختیارات و مسئولیت‌های دستگاههای اجرایی دولتی به مدیران عامل مناطق آزاد است که امید داریم امسال در خصوص اجرایی شدن این بخش توفیقاتی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: بخش چهارم این دستورالعمل کاری که مهمترین و دشوارترین بخش آن است اصلاح قوانین است و آرمان ما بازگشت به قانون چگونگی اداره مناطق آزاد است اما به دلیل قوانین بعدی که ناقض قوانین قبلی است مناطق آزاد را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده و قوانین موخری که قوانین مناطق آزاد را نقض کرده و لذا برای اصلاح این موضوع درحال پیگیری هستیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در ادامه با اشاره به تیم اقتصادی خوبی که درجزیره کیش حضور دارند، گفت: حضور جوانان نخبه و صاحب ایده در حوزه اقتصاد از مزیت‌های منطقه آزاد کیش است و با توجه به رویکرد ما درخصوص ثبات مدیریتی به این تیم‌ها اعلام شده برای 6 سال آینده برنامه کاری ارائه دهند.

عبدالملکی از تمامی فعالان اقتصادی، اصناف، سرمایه‌گذاران وپیشکسوتان جزیره کیش خواست در تمامی 4 مورد ذکر شده که دستور کاری دبیرخانه شورایعالی و سازمانهای مناطق آزاد است و تمامی موضوعات و مواردی که مدنظرشان است را اعلام و مسئولان مناطق آزاد را یاری کنند تا در این پروژه مهم که در توسعه مناطق آزاد و بهبود فضای کسب وکار در این مناطق نقش اصلی را برعهده دارد نسبت به اصلاح و بازنگری فرآیندها ، دستورالعملها و شیوه نامه‌ها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • چطور از ابتلا به ششمین سرطان پُرشیوع پیشگیری کنیم؟
  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر