Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن محمدسیفی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در فینال مسابقات جهانی ووشو با شکست حریف خود به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

طرفداری- در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ های چین امروز(چهارشنبه) محسن محمدسیفی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات به الکساندر راسی از لبنان رفت و با شکست این سانداکار پنجمین مدال طلای مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، سیفی در چارچوب این رقابت‌ها ابتدا با قرعه استراحت روبرو بود و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی و چین را شکست داد و به فینال این مسابقات دست یافت.   محسن محمد سیفی در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو موفق شد پنجمین مدال طلای جهانی خود را از آن خود کند.

لازم به یادآوری است، صبح امروز سه نماینده ووشو کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر سه ووشوکار به مدال طلا دست یافتند. عرفان آهنگریان نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ، یوسف صبری نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم، میلاد عارفی نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی ساندا صبح امروز(چهارشنبه به مدال طلا دست یافتند. ضمن اینکه هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان در فرم «نن گوئن» به مدال نقره دست یافت. با این اوصاف رجبی تعداد مدال های خود در مسابقات جهانی شانگهای را به ۲ نقره رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران