Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به اینکه ترامپ مساله حمله به ایران را مطرح کرده است، گفت: همانطور که بارها گفته شده این‌ها در دوره اخیر تلاش زیادی کردند به ملت ایران فشار بیاوردند و آنها را از تمامی حقوق خود محروم کردند با این امید که بتوانند بین صفوف ملت دولت و نظام اختلل ایجاد کرده و سوءاستفاده کنند اما با شناخت ملت ما از دشمن و عمق کینه آن تا امروز نتوانستند کاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با ملتی آگاه، منسجم و متحد پشت سر نیروهای مسلح توانمند دارای قدرت دفاعی متکی به خود و قوی مواجه‌اند که بارها آنها را آزموده‌اند. اگر اشتباهی کنند پاسخی خواهند گرفت که سرافکندگی آن برایشان بسیار بیشتر از سرافکندگی شکست‌های قبلی‌شان خواهد بود. این اقدام بیشتر یک بلوف است که در قبال سرافکندگی آنها بوده است.

وزیر دفاع گفت: آنها در موضوع توقیف نفتکش جمهوری اسلامی و تجاوز هوایی به مرزهای ما، نیروهای ما را آزمودند و دیدند که بدون تردید و فوری پاسخ دادیم من بعد هم همین کار را خواهیم کرد نیروهای مسلح برای دفاع از مردم و مرزهای جمهوری اسلامی در برابر تعدی با قدرت تمام آماده است و تحت فرماندهی رهبری پاسخ قاطع به هر تعدی خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.

او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.

یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.

او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.

یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.

یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است