Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی یکصد نویسنده‌ی راه یافته به دور نهایی هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج مشخص شد.

به گزارش ایسنا، دبیر هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج چهارشنبه 1 آبان با بیان اینکه راه یافتگان به دور نهایی این رویداد ادبی مشخص شده‌اند، گفت: اسامی این نویسندگان در سایت نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بادپر با بیان اینکه در این دوره نسبت به دوره‌ی قبل تعداد بیشتری از داستان‌ها به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کرده است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد کیفیت داستان‌های ارسالی در این دوره نسبت به دوره‌ی گذشته ارتقا داشته است.

وی با اعلام اینکه داوران اولیه این دوره که در روز اختتامیه معرفی می‌شوند همگی از نویسندگان خوب و جوان کشور و از شهرهایی چون مشهد، شهرکرد، تهران، اسفراین و جهرم بوده‌اند متذکر شد: نگاه دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج یک نگاه ملی است و امیدوار است با سابقه‌ای که دارد بتواند در حوزه‌ی داستان کوتاه مفید واقع شود.

بادپر در رابطه با داوران نهایی این دوره نیز گفت: دوران نهایی این دوره نیز از سرشناس‌ترین نویسندگان حال حاضر کشور هستند که به خاطر رعایت برخی از موارد در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

وی با اعلام اینکه اواخر آذرماه اختتامیه‌ی این دوره با حضور نویسندگان سرشناس کشور در جهرم برگزار خواهد شد، از همه‌ی کسانی که در برپایی این دوسالانه نقش داشته و دارند قدردانی و اضافه کرد: بی‌شک جایگاه جایزه ادبی نارنج در کشور مدیون زحمات همه‌ی فعالان ادبی هنری شهرستان و مسئولین محلی و استانی است و امیدواریم این دوره نیز همه‌ی این عزیزان ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دوسالانه داستان کوتاه نارنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد