Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی اینترفاکس از مذاکرات روسیه و ترکیه برای دریافت تجهیزات اضافی سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ خبر داد.

بر اساس این گزارش، مقامات ترکیه طی مذاکره با همتایان روس درصدد دریافت تجهیزات اضافی سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه هستند.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه پیشتر اعلام کرده بود سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ روسیه اوایل ماه آوریل سال ۲۰۲۰ به صورت کامل در ترکیه مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: با تکمیل همه عرضه کنندگان خودرو اعم از واردکننده و تولیدکننده در سامانه جامع خدمات پس از فروش، همه برندهای خودرو را در این سامانه جانمایی کرده‌ایم.

وی افزود: مبنای خدمات پس از فروش، شکایت نیست بلکه شفافیت در ارائه خدمات است. یعنی هم متقاضی خدمت می‌داند چه خدماتی می‌گیرد و هم عرضه کننده می‌داند چه خدمتی باید ارائه دهد. در این سامانه شکایت عرضه می‌شود و با دو طرف عرضه کننده و شاکی در ارتباط می‌گیریم تا مشکل در همان ابتدا حل شود و اگر نشد موضوع به محاکم حقوقی ارسال می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت بیان کرد: تعداد شکایاتی که از طریق این سامانه واصل شده کم بود. شاید مردم هنوز این مسیر را دریافتند که از این مسیر نیز می‌توانند چنین موضوعاتی را دنبال کنند. تاکنون ۱۲۰۰ شکایت ثبت که همه آنها بررسی شد و اکثر آنها به صلح انجامید ولی طبعاً ثبت شکایات باید بیشتر از این تعداد باشد.

محله‌ای با بیان اینکه خدمات پس از فروش در ایران وجود دارد، گفت: بخش‌هایی که مشکل آنها حل می‌شود را به حساب خدمات پس از فروش نمی‌گذاریم. ۳۶۰۰ نقطه خدمات پس از فروش وجود دارد که سالانه همه این نقاط بررسی می‌شوند. علاوه بر آن واحدهای صنفی نیز خدمات تعمیرگاهی انجام می‌دهند، ولی در جایی که به مانع و مشکل بر می‌خوریم که بیشتر آنها در راستای ضمانت است.

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت بیان کرد: هر ساله تولیدات و متقاضیان خودرو بیشتر می‌شود بنابراین شرکت‌ها باید توان خود را برای سرویس دهی بیشتر کنند. این سامانه در جهت اتصال مشتری و شرکت به یکدیگر است تا وضعیت بهبود پیدا کند.

وی گفت: سال گذشته تلاش کردیم که انجمنی در عرصه خدمات پس از فروش ایجاد کنیم و خوشبختانه این انجمن در اتاق بازرگانی تشکیل شد و در اواخر سال بود که انتخابات آن نیز برگزار شد. همچنین کسانی که مدعی ارائه خدمات هستند تحت حمایت ما قرار می‌گیرند و در این راستا فضایی را در زمینه نظارت و بازرسی و خدمات و آموزش در اختیار آنها قرار می‌دهیم که امید داریم موارد این حوزه در سال جاری بیشتر شود.

کد خبر 6084479 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش