Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-30@02:53:42 GMT

خشم گواردیولا از تعلل مدافع انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۱۷۱

خشم گواردیولا از تعلل مدافع انگلیسی

در جریان پیروزی 5-1 منچسترسیتی مقابل آتالانتا، پپ گواردیولا سرمربی سیتی از دست جان استونز که بعد از مصدوم شدن رودری برای تعویض با او آماده نبود عصبانی شد و خشم او در تصاویر تلویزیونی ثبت شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در خانه خود موفق شد آتالانتا را در لیگ قهرمانان با نتیجه درخشان 5-1 شکست دهد ولی یکی از اتفاقات عجیب این بازی عصبانیت پپ گواردیولا و از کوره در رفتن او روی نیمکت سیتی به دلیل تعلل جان استونز بازیکن این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در جریان بازی و در نیمه اول، رودری هافبک سیتی که در این بازی در پست دفاع وسط بازی می‌کرد از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم شد و از زمین بازی به بیرون هدایت شد. گواردیولا بعد از این مصدومیت تصمیم خود را گرفته و به جان استونز اعلام کرده بود که برای به میدان رفتن به جای او آماده شود.

 

 

ولی گواردیولا زمانی که متوجه شد جان استونز، بازیکن انگلیسی ملی‌پوش این تیم برای آماده شدن و به میدان رفتن تعلل می‌کند از دست او عصبانی شده و خشم گواردیولا در نمای دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد.

 

درحالیکه استونز در حال آماده کردن ساق‌بندها و جوراب‌های خود بود، گواردیولا از پله‌ها بالا رفته و با حرکات دست خود به استونز اشاره کرد. گواردیولا که حالا دیگر به شدت عصبانی شده بود دست خود را محکم به یکی از صندلی‌های نیمکت سیتی کوبید و به سرعت از پله‌ها پایین رفت. استونز در نهایت آماده شده و به جای رودری وارد زمین شد.

 

 

استونز بعد از مسابقه دیشب به خبرنگاران گفت:" من داشتم ساق‌بندهایم را می‌بستم. باید مرتب‌شان می‌کردم و چون زمان در آن لحظات خیلی اهمیت داشت پپ می‌خواست سریعتر کارها را تمام کنم".

 

 

سیتی در آن لحظات با نتیجه 2-1 از حریف خود جلو بود ولی گواردیولا نتوانست عصبانیت خود را از تعلل بازیکن انگلیسی‌اش پنهان کند. در ادامه بازی اما اوضاع به سود تیم گواردیولا پیش رفت تا خیال او راحت‌تر شود.

 

جان استونز پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان استونز پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مارکا؛ ­تیم فوتبال منچستر سیتی دو هفته دیگر در بازی رفت از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید برود و این در حالی است که ۵ بازیکن این تیم با مصدومیت روبرو شده اند.   کایل واکر یکی از مصدومان این تیم است که در بازی با برزیل دچار مصدومیت شد و جان استونز نیز در بازی با بلیژیک با مصدومیت روبروشد و مانوئل آکانجی در دیدار تیم ملی سوئیس دچار مصدومیت شد. روبن دیاس و برناردو سیلوا نیز در اردوی تیم پرتغال حضور داشتند و در نهایت و رودریگوی اسپانیایی اگر چه در مقابل کلمبیا بازی نکرد، اما در بازی مقابل برزیل در ترکیب اسپانیا بود و شرایط مشابهی داشت و نتوانست در اردوی تیممنچستر سیتی حضور یابد.   تیم فوتبال منچستر سیتی باید در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی را در مقابل رئال مادرید برگزار کند و این بازی باری سیتیزن‌ها بسیار مهم است ومی تواند به حضور دوباره منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی مثل مانکن برگشت! (عکس)‏
  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم
  • جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند
  • علاقه تیم‌های انگلیسی به جذب الساندرو باستونی / گاتزتا
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی