Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصری از آغاز هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» خبر داد و گفت: ۱۳ آبان ماه نقطه عطف استمرار پیروزی انقلاب اسلامی است.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز می شود و ویژه برنامه های جذاب با موضوع بسیج و انقلاب اسلامی در مدارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: روز هفتم آبان ماه اولین روز هفته بسیج دانش آموزی با عنوان دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری» نامگذاری شد و حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب از مهمترین محور برنامه ها خواهد بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: هشتم آبان روز «دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی»، نهم آبان روز «دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمانخواهی»، دهم آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالتخواهی»، یازدهم آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری»، دوازدهم آبان را روز «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» و ۱۳ آبان روز «دانش‌آموز  بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نامگذاری شده است.

 

ناصری با اعلام این مطلب که 13 آبان ماه نقطه عطف استمرار پیروزی انقلاب اسلامی است افزود: کیفی بخشی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و انتقال ارزش های انقلاب و شهدا به نسل جوان از مهمترین برنامه های در این هفته خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت، اجرای برنامه های فرهنگی به همکاری سپاه استان و حضور در مزار شهدا از مهمترین محور برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان خواهد بود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: هفته بسیج دانش آموزی منتهی به راهپیمایی 13 آبان ماه خواهد بود و در این روز همه دانش آموزان مدارس استان یکصدا با ملت قهرمان ایران شعارهای استکبارستیزی را بلندتر از هر زمان فریاد خواهند زد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کربلا مسجد اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی هفته بسیج دانش آموزی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، زمین‌های والیبال ساحلی دانش‌آموزی طرح شهید سلیمانی میناب که به نام «شهید مدافع سلامت شهید ایرج رحیمی» نامگذاری شده است، از دهم تا دوازدهم فروردین جاری میزبان شاگردان عبدالرئوف بستگانی سرمربی فرهنگی و با تجربه هرمزگانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی گفت: علاقه‌مندان به این رشته ورزشی و همچنین دانش‌آموزان و دوستداران تیم ملی والیبال می‌توانند شاهد این تمرینات در روزهای جمعه (عصر) و شنبه و یکشنبه (در نوبت صبح و عصر) در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۲ فروردین باشند.

این مقام مسئول اذعان کرد: چنین اقدامات فرهنگی ورزشی باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت رشته ورزشی والیبال ساحلی دانش آموزی در نقاط مختلف استان هرمزگان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم