Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:22:41 GMT

کد سهامداران بورسی پیامک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۴۸۹

کد سهامداران بورسی پیامک می‌شود

خبرگزاری میزان- قائم مقام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: کد سهامداران بورسی برای خدمات رسانی بهتر به آن‌ها از امروز پیامک می‌شود. تاریخ انتشار: 12:38 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۳۸۴ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از بازار سرمایه، سعید رضوانی فرد بیان کرد: بنا به درخواست سهامداران و جلوگیری از مراجعه مجدد آن‌ها به دفاتر پیشخوان و شرکت‌های کارگزاری، شرایطی فراهم شده است که سهامداران بعد از سجامی شدن، کد بورسی خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با بیان اینکه تنها راه ورود به بازار سرمایه ثبت نام در سامانه سجام است، اظهار داشت: در صورتی که شخص در شرکت‌های کارگزاری، دفاتر پیشخوان یا در آینده نزدیک در شعب بانک‌های منتخب احراز هویت شود، کد معاملاتی او در همان روز پیامک خواهد شد.
عضو هیئت مدیره سمات در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سجام، گفت: هم اکنون بیش از ۲ میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند و ارائه خدمات این شرکت از روز ۲۵ مهر امسال تنها برای افراد سجامی، امکان پذیر است.
بر این اساس، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران نهاد‌ها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.
گفتنی است، این سامانه، مسئولیت خودکار فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان بازار سرمایه را برعهده دارد. به این ترتیب، با راه‌اندازی این سامانه نه تنها شاهد تسهیل در گردآوری اطلاعات سهامداران هستیم، بلکه با تجمیع اطلاعات و سوابق معاملاتی، شفافیت بازار نیز با رشد قابل توجهی همراه شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کد سهامداری بازار سرمایه سجام پیامک شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

دلار در کانال 43 هزار تومان، گران شد

آیا ریزش های بزرگ در طلا شروع شده است؟ | پیش بینی قیمت طلا برای هفته ی آینده

پیش بینی بورس | فردا شاخص کل منفی خواهد شد؟

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

توقف ۵ نماد در معاملات فردا

قیمت خودروهای ایران خودرو سایپا در امروز ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سهامداران برای خرید این نمادها صف کشیدند

کدام نمادها سرخطی های فردا هستند؟

چه کسانی از جمع سهامداران عمده حپترو خارج شدند؟ 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی