Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی گفت: 53 درصد از پرونده های منازل سیل زدگان جهت ساخت و نوسازی، در بانک ها منجر به انعقاد قرار داده شده است.

علی اصغر هدایتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تاکنون 41 درصد از پرونده های ارجاع شده به بانک صادرات، 43 درصد در بانک ملی، 41 درصد در بانک رفاه، قرار داد منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت قراردادهای منعقد شده برای ساخت منازل سیل زده در خراسان شمالی در بانک رفاه را 59، در بانک سپه 55، در بانک مسکن 66، در بانک ملت 39 و در بانک توسعه تعاون را 55 درصد اعلام کرد.

محمدی مدیر بنیاد مسکن خراسان شمالی نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تعداد کل واحدهای احداثی سیل زدگان این استان شش هزار و 450 واحد است، اظهارکرد: از این تعداد 445 واحد در مناطق شهری و شش هزار و پنج واحد روستایی است.

وی ادامه داد: تعداد مالکان معرفی شده به بانک های عامل پنج هزار و 559 نفر بوده و تعداد مالکانی که با بانک های عامل قرار منعقد کرده اند سه هزار و 140 نفر هستند.

رضا رجب زاده معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در نشست خبری که در تاریخ 26 شهریور سال جاری برگزار شد در جمع خبرنگاران اعلام کرد که بانک های استان فرصت دارند تا پایان مهر ماه سال جاری موضوع انعقاد قرار داد برای اعطای تسهیلات جهت ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی سیل زده را انجام دهند.

همچنین بنیاد مسکن نیز باید تا 15 مهر ماه سال جاری تمام پرونده های مربوط به دریافت تسهیلات برای ساخت و مرمت واحدهای سیل زده به بانک ها ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منازل سیل زده بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تقویت سازوکارهای نظارتی بر عملکرد محاکم و شعب دادرسی و اجرای احکام، جلوگیری از شکل‌گیری پرونده‌های مسن و معوق موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _ دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: تقویت سازوکارهای نظارتی بر عملکرد محاکم و شعب دادرسی و اجرای احکام، جلوگیری از شکل گیری پرونده‌های مسن و معوق، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم، گسترش فرهنگ صلح و سازش، ساماندهی وضعیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان مؤثر است.

وی افزود: قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی به عنوان یکی از مهمترین کانون‌های مؤثر در امر تولید و سرمایه گذاری در مسیر جهش تولید گام‌های اساسی و ارزشمند بردارند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نقش دستگاه قضائی می‌تواند در یک مدار مشخص قانونی و در چهارچوب ضوابط و مقررات در اشکال مختلف به ویژه در قالب کارکرد نظارتی و مدیریتی متجلی شود.

براتی‌زاده با اشاره به نقش محوری مردم در راستای تحقق شعار سال، اضافه کرد: مشارکت فعال و همکاری مؤثر مردم و نقش‌آفرینی بهتر آن‌ها در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مؤثر است.

وی اعمال نظارت‌های لازم و مسئولیت‌پذیری را از ویژگی‌های شایسته مدیران دانست و گفت: این بخش از خصوصیات مدیریتی می‌تواند ضمن ترویج و نهادینه‌سازی روابط حسنه در محیط کار در افزایش انگیزه‌های بهبود شاخص‌های عملکردی، مؤثر واقع شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در جریان برگزاری جشن گل‌ریزان در مقایسه با سال‌های گذشته اتفاق خوبی رقم خورد و سبب شد جمع زیادی از زندانیان آزاد شوند.

کد خبر 744830

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است