Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ارسال ۳۰۰ اثر از ۱۰۱ شاعر کشوری به دبیرخانه دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی در قروه خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸۱ اثر به مرحله داوری رسید. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، جلال قلعه‌شاخانی پیش‌از ظهر امروز در آئین افتتاحیه دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی قروه اظهار داشت: فراخوان این کنگره ملی، مردادماه در سطح کشور اعلام و بعد از اتمام مهلت ارسال آثار 300 اثر از 101 شاعر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از بازبینی آثار رسیده، 281 اثر از 64 مرد و 37 زن توسط هئیت داوران، داوری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به تفکیک آثار در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: از بین آثار رسیده 164 اثر در رده سنی بالای 30 سال، 77 اثر در رده سنی زیر 30 و 40 اثر نیز در بخش ویژه دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی بود.

وی بیان کرد: در این دوره از کنگره شاعران استان‌های قم، مشهد، اصفهان، زنجان، همدان، بوشهر، تهران، خوزستان، کردستان و کرمانشاه آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کردند.

حماسه مجاهدین عراقی در عاشورای 4 چگونه اتفاق افتاد؟بازسازی واقعه عاشورا در ابوحمیظه+ تصویرسوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» در اردبیل برگزار می‌شود

قلعه‌شاخانی از برگزاری کارگاه شعر با حضور عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی و بهروز خیریه در نخستین روز از برگزاری این کنگره خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه با حضور شاعران شرکت‌کننده در کنگره و شاعران استانی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ دوازدهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی امروز با حضور مسئولان استانی، شاعران آیینی کشور، عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و اقشار مختلف مردم در کانون ولایت شهرستان قروه آغاز به کار کرد و به مدت دو روز به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه درباره عاقبت عطار نیشابوری نمی‌دانید! + فیلم

فریدالدین محمد بن ابوبکر، معروف به عطار نیشابوری، شاعر و عارف معروف ایرانی قرن ششم و هفتم هجری است که در نگاه بقیه شاعران و بزرگان مقام و منزلت زیادی داشت.

مولانا از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شاعران و عارفان علاقه‌مند به عطار بود و حتی برخی از اشعار عطار را در کتاب مثنوی خودش شرح داد. مولوی درباره عطار این‌طور سرود: هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجتماع اهالی هنر برای پاسداشت وعده صادق
  • یکصدو دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • «سیدعلی» و حواریون عاشورایی جرقه امید را در دل مومنان روشن کردند
  • خروش قروه‌ای‌ها در حمایت از اقدام سپاه
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • افتادن دندان در ریه، برای شهروند قروه‌ای درد سرساز شد + فیلم
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • آنچه درباره عاقبت عطار نیشابوری نمی‌دانید! + فیلم
  • شاعرانی که خود را عطار جا زدند