Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، یکی از مشکلات فدراسیون فوتبال در سال جاری پرداخت دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی بود. فدراسیون فوتبال نه تنها دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت نکرده، بلکه این مربی حتی پیش‌پرداخت خود را هم دریافت نکرده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص این که دستمزد ویلموتس چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفته که پیش‌پرداخت قرارداد و دستمزد ویلموتس به صورت یک‌جا پرداخت خواهد شد و این اتفاق تا یکی دو روز آینده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج در برنامه فوتبال برتر گفت که ویلموتس قسط اول و دوم خود را یک‌جا دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از چالش‌های فدراسیون فوتبال برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی است. تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار روز ۲۳ آبان‌ ماه با عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، در فیفادی ۲۸ آبان‌ ماه استراحت خواهد داشت. با این حال هنوز برای این تاریخ بازی دوستانه‌ای هماهنگ نشده است که مهدی تاج در این خصوص گفت: در حال هماهنگی بازی دوستانه در این تاریخ هستیم. به دنبال بازی‌های خوبی هم بودیم و حتی با برزیل همه چیز را نهایی کردیم، اما آنها یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار می‌خواستند و ما ۵۰۰ هزار دلار کم داشتیم. پیش‌بینی کردیم بتوانیم یک میلیون دلار درآمد از این بازی داشته باشیم. با این حال نشد و برزیلی‌ها هم اعلام کردند ما خیلی منتظر شما ماندیم، اما در نهایت آنها با کره جنوبی بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این تاریخ در حال پیش‌بینی بازی تدارکاتی هستیم و با استرالیا هم صحبت کردیم، اما فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد سرمربی استرالیا به بازیکنانش در این تاریخ استراحت داده و نمی‌خواهند بازی دوستانه انجام بدهند. حتی ژاپن هم در این فیفادی بازی نمی‌کند. با این وجود در حال پیش‌بینی بازی دوستانه هستیم و حتی اسم تیمی را به ویلموتس اعلام کردیم که موافقت کرده و فدراسیون در حال هماهنگی‌های این بازی است.

کد خبر 460085 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی ۱۰ متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.

ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر به مصاف رقبا می روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6080118

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • نوروزیان ششم شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!