Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود سختی‌هایی که تامین هزینه‌های ارزی و ریالی این رقابت ها دارد، سعی می کنیم جام جهانی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد هزینه‌های برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی یکی از مطالبات جامعه کشتی است تا مردم از نزدیک شاهد رقابت و دلاوری قهرمانان کشورمان با حریفان خارجی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری رقابتی در سطح جام جهانی یک فرصت برای کشتی ما است به همین دلیل با وجود سختی‌هایی که تامین هزینه‌های ارزی و ریالی این رقابت‌ها دارد، سعی می‌کنیم رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود و در خصوص هزینه‌های میزبانی از جام جهانی در سالن 12 هزار نفری، مساعدت لازم با فدراسیون کشتی به عمل آید.

وی در مورد اینکه آیا هر 7 تیم خارجی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، برای شرکت در جام جهانی به ایران خواهند آمد، تاکید کرد: تا این زمان از سوی هیچ تیمی صحبتی درخصوص عدم حضور مطرح نبوده است. من فکر می‌کنم شاهد رقابت‌های جذابی به میزبانی کشورمان باشیم. تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز با پیشنهاد محمد بنا دو اردوی 10 روزه برای شرکت در این رقابت‌ها خواهد داشت که مقدمات آن فراهم شده است.

رنگرز در مورد محل برگزاری این اردوها گفت: با توجه به اینکه سالن شماره یک ما در دست تعمیر و بازسازی است، احتمالا اردوی تیم ملی فرنگی برای جام جهانی در سالن شماره دو برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین از عدم حضورش در نوشهر برای شرکت در مراسم تجلیل سازمان لیگ در هفته سوم لیگ فرنگی خبر داد و تصریح کرد: ضمن تشکر از سیاست‌های سازمان لیگ در راستای تجلیل از افتخارات کشتی کشور، خواهشم از آنها این بود از عزیزانی که در کشتی مازندران و نوشهر در خصوص تجلیل محق‌تر هستند، قدردانی کنند. به همین دلیل من امروز (چهارشنبه) برای نظارت بر مسابقات لیگ، عازم قم خواهم شد.

هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد؛ پیروزی تیم ثبت جهانی توس و شکست دانشگاه آزاد با چاشنی جنجالحسن یزدانی به تیم کشتی اترک خراسان شمالی پیوست‌



به گزارش تسنیم، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای 7 و 8 آذر ماه با حضور 8 تیم ایران، روسیه، گرجستان، ازبکستان، قزاقستان، مجارستان، ژاپن و کوبا در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه