Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به نظارت مستمر پلیس راهور استان بر عملکرد سرویس مدارس، گفت: از آغاز سال تحصیلی تاکنون ۱۰۴۳ راننده متخلف سرویس مدارس برابر مقررات اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: شایع‌ترین تخلفات رانندگان سرویس مدارس نداشتن کارت مخصوص فعالیت در بخش سرویس مدرسه، نداشتن تجهیزات مخصوص خودروهای سرویس و نبستن کمربند ایمنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: تمامی رانندگان سرویس مدرسه باید برچسب‌های مخصوص سرویس مدرسه را تهیه و آن را بر روی خودرو نصب کنند در غیر این صورت پلیس راهور گیلان با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به خانواده‌هایی که برای انتقال فرزندان خود از سرویس مدارس استفاده می کنند توصیه کرد، در انتخاب خودرو و راننده برای انتقال فرزندان خود دقت لازم را داشته باشند و حتما از خودروهایی که دارای برچسب سرویس مدرسه هستند استفاده کنند زیرا این خودروها تحت نظارت مستقیم آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی شهرداری‌ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرویس مدارس پليس راهور اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود