Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناطقی اعلام کرد: ترویج فرهنگ قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، گسترش کارآفرینی، رونق تولید و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «حمید ناطقی» در سومین نشست شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز (چهارشنبه، اول آبان ماه) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، با اشاره به اسناد بالادستی در حوزه روستا و عشایر در کشور، گفت: نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه اسناد و بسته های فرهنگی را برای دستگاه های مختلف به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین کرده اند که برخی از آنها به زودی ابلاغ می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی با اشاره به فعالیت حدود 13 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد روستایی کشور، بیان کرد: این کانون ها توانسته اند موجب ارتقای فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایران در میان روستانشینان شوند.

 

وی اضافه کرد: شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت های خوبی در حوزه های کارآفرینی و راه اندازی سایت فرهنگ و هنر روستا و عشایر انجام داده است و تلاش داریم برنامه های بخش های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه روستا و عشایر بیش از گذشته اطلاع رسانی شود.

 

ناطقی با اشاره به برخی برنامه های در دست اقدام دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، گسترش کارآفرینی، رونق تولید و مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله محورهای برنامه های دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مسجد کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند روستا و عشایر کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی