Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می‌توان از جانبازان به‌ عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال‌ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی‌هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز 55 درصد «احمد غلامی»، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می‌توان از جانبازان به‌ عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال‌ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی‌هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.
وی در پایان همه مسئولان را ملزم به تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: مسئولان باید از هر فرصتی برای تکریم این عزیزان استفاده کنند.
احمد غلامی در یکم فروردین 1349 در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در تاریخ 22 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 در اثر اصابت ترکش به‌ پای راست به درجه جانبازی نائل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انقلاب مرهون فداکاری شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جاماندگان سود سهام عدالت متوفیان بخوانند

آیا سکه ۴۰ میلیون تومان خواهد شد؟

 

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

 

یک گرم طلا چند میلیون تومان شد؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

تحلیل مهم از سهام خودرو در ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

چه کسی در کیسون ۹ میلیارد تومان سهم فروخت؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

تلافی چین با ممنوعیت استفاده از محصولات دو شرکت معروف آمریکایی

 

برنامه‌های جدید بورس برای سال ۱۴۰۳+ جزئیات

 

     

دیگر خبرها

  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • فیلم/ شعرخوانی احمد علوی در دیداربا رهبر انقلاب
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!