Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: گام برداشتن در مسیر ایثار و شهادت، محصول یک تربیت اکتسابی است که شهدا و ایثارگران، با الگوپذیری از خاندان عصمت و طهارت، برای دفاع از کشور و نظام به جبهه‌ها رفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز دوشنبه 29 مهرماه، با حضور در منزل شهید والامقام «روح اله شنبه‌ای»، جانبازان گرانقدر 70 درصد «خلیل شریفی» و «سعدی خانمحمدی» از رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، شهدا و ایثارگران را مایه فخر و مباهات نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: گام برداشتن در مسیر ایثار و شهادت، محصول یک تربیت اکتسابی است که شهدا و ایثارگران، با الگوپذیری از خاندان عصمت و طهارت، برای دفاع از کشور و نظام به جبهه‌ها رفتند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: جانبازان حق بسیاری بر گردن مردم و نظام دارند و باید با بیان عقاید و اهداف ایثارگران و انتقال آن به نسل جدید، وظیفه خود را بخوبی به انجام برسانیم.
اسدالله تولیده نیز در این دیدارها دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در منزل آنان را مایه سعادت برشمرد و گفت: ما و همه کارکنان بنیاد در این سال‌ها که در این نهاد مقدس خدمت می‌کنیم، درس بندگی و خلوص نیت در کار را از ایثارگران آموخته‌ایم.
وی با اشاره به لزوم برگزاری یادمان‌های شهدا در سطح شهر، افزود: نام شهید باید همواره بر تارک این مرز و بوم بدرخشد.
خانواده‌های شهدا مایه مباهات و افتخار ما هستند و خدمت به آنان حقیقتا توفیق بزرگی است و باید شکرگزار این توفیق باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گام برداشتن ایثار شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسئولان شهرستان سلماس به مناسبت سال جدید و ایام مبارک رمضان با خانواده شهید ورمزیار، صحابی و طالعی دیدار کردند

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست