Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ششمین نشت استپ از زمان برگزاری مراسم اهدای جایزه مصطفی(ص) و همچنین نشست استپ خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو صبح امروز کنفرانس خبری ششمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشور‌های اسلامی (استپ) در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.
در این نشست سعید سهراب پور، مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و دبیر ششمین نشست استپ بیان کرد: جایزه مصطفی (ص) توسط جمهوری اسلامی ایران به برترین دانشمند جهان اسلام اهدا می‌شود و امسال سومین سالی است که برنامه برگزاری مراسم اهدای جایزه از سوی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب پور ادامه داد: مراسم اهدای جایزه مصطفی (ص) ۲۰ آبان ماه امسال در تالار وحدت برگزار خواهد شد، اما در کنار اهدای این جایزه سعی کرده ایم فعالیت‌های حاشیه‌ای را نیز دنبال کنیم که از جمله آن‌ها برگزاری رویداد استپ است.
مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: امسال سومین سالی است که ایران میزبان دانشمندان مسلمان دنیا برای رویداد استپ می‌شود دوره‌های مختلف رویداد استپ پیش از این در پاکستان، مالزی و عمان نیز برگزار شده است.
به گفته وی هدف استپ ارتباط بیشتر دانشمندان کشور‌های اسلامی است تا بتوانند از فعالیت‌های یکدیگر با خبر شده و آن‌ها را در سطح دنیا توسعه دهند.
سهراب پور عنوان کرد: ششمین دوره استپ امسال در حالی برگزار می‌شود که ۹۴ میهمان از ۳۶ کشور دنیا در آن حضور خواهند داشت و بیشترین میهمانان از کشور مالزی هستند در واقع ۱۵ نفر از مالزی، ۹ نفر از ترکیه، ۷ نفر از پاکستان، ۶ نفر از عمان در این رویداد حاضر می‌شوند و مابقی مربوط به کشور‌های اسلامی دیگر هستند.
دبیر ششمین نشست استپ گفت: نشست امسال در زمینه‌های سلامت (به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران)، همبست آب و انرژی و محیط زیست (به میزبانی پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف)، بانوان و علم و فناوری (به میزبانی دانشگاه الزهرا)، ارتباطات علم (به میزبانی دانشگاه صدا و سیما) و تامین مالی علم و فناوری (به میزبانی دانشگاه امام صادق) برگزار خواهد شد.
سهراب پور ادامه داد: افتتاحیه مراسم جایزه مصطفی (ص) صبح روز ۱۸ آبان ماه در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و روز نوزدهم فعالیت‌های تخصصی در زمینه‌های فوق الذکر در دانشگاه‌های مربوطه دنبال می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استپ فناوری صدا و سیما تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت