Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین علیه‌السلام از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین فتنه عراق را به حاشیه برد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، یکم آبان ۱۳۹۸) در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام گفت: امسال نیز با عنایت خداوند متعال راهپیمایی میلیونی اربعین بسیار باشکوه برگزار شد و مردم از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با عشق و علاقه در این کنگره عظیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی اربعین، دشمن تلاش کرد به بهانه برخی اعتراضات در عراق، فتنه‌ای ایجاد کند تا این پدیده را تحت تأثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین علیه‌السلام از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین این فتنه را به حاشیه برد.

آیت‌الله جنتی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار هم تلاش‌هایی برای سانسور کردن و نادیده گرفتن این پدیده انجام دادند، اما ناکام ماندند چرا که نور امام حسین علیه‌السلام هرگز خاموش شدنی نیست و تک‌تک شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی، خود یک رسانه برای انعکاس آن هستند البته رسانه‌ها باید تلاش بیشتری برای بازتاب راهپیمایی اربعین داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انشاءالله برکات حضور شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین شامل حال همه مردم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین راهپیمایی اربعین استکبار دبیر شورای نگهبان آیت الله جنتی عراق فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب مرکز جل العلام با موشکهای برکان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از سمت لبنان به سمت شهرک دویوم در الجلیل علیا خبر دادند.

این منابع صهیونیست تاکید کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک موشک از لبنان به نزدیکی روش هانکرا خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی حومه شهرک ناقوره و نیز عیتاالشعب را بمباران کردند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک مجدلزون، ارتفاعات الجبور، منطقه واقع میان برغز و الاحمدیه را هدف قرار دادند.

کد خبر 6084450

دیگر خبرها

  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخی بر یک کلیپ زرد و تأسف‌ برانگیز