Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در بنیاد هریتیج به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.

پنس در این سخنرانی به حمایت‌های ترامپ از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: «این رئیس‌جمهور برای دفاع اسرائیل از خودش به پا خاسته و حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناخته است و این تصمیم تاریخی را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه با متهم کردن ایران به حمایت از «تروریسم» گفت: «علاوه بر این، رئیس‌جمهور ترامپ با خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار ایران در برابر بزرگترین حامی تروریسم دولتی ایستاد.»

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت به حاضران قول می‌دهد که آمریکا دیگر برای ایران پول نقد نخواهد فرستاد.

در حالی که دولت ترامپ بابت رها کردن شبه‌نظامیان کرد در شمال سوریه همزمان با عملیات ترکیه در این منطقه مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است پنس گفت که آنها «متحدانی فوق‌العاده» در مبارزه با داعش بوده‌اند.

او گفت: «آمریکا همیشه سپاسگزار متحدان کُرد خودش در نیروهای دموکراتیک سوریه خواهد بود که شجاعانه و شانه به شانه ما در این جنگ، مبارزه کردند.»

وی اضافه کرد: «حالا که ارتش ما و متحدانمان به اهداف خودشان علیه داعش دست یافته‌اند، رئیس‌جمهور ترامپ به وعده خودش به مردم آمریکا عمل کرده و نیروهای ما دارند به کشور برمی‌گردند. کردهای نیروهای دموکراتیک سوریه متحدان قدرتمندی در مبارزه با داعش بودند و ما همیشه سپاسگزار آنها خواهیم بود.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مایک پنس صدای ایران ترامپ آمریکا رئیس جمهور روحانی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.
محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.


وی همچنین با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

دهقان ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

کد خبر 845179 منبع: فارس برچسب‌ها ارتباطات - حقوق بین‌الملل ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سفارت سوریه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد