Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون فنی و عمرانی منطقه۲۱ از اجرای “عملیات کنترل آب گرفتگی” در مرز مشترک مناطق ۲۱و۱۸ خبر داد.

به گزارش امتداد ،مهدی قره خانی معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: با توجه به شروع فصل پاییز و آغاز بارش های فصلی؛ به منظور رفع نقاط آبگیر در کندروی بزرگراه فتح، منطقه۲۱ اقدام به احداث نهر در محدوده کوی صابر در امتداد کالبرت مجموعه نظامی ذوالفقار در محدوده مشترک مناطق ۲۱ و ۱۸ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: عملیات عمرانی رفع نقاط آبگیر منطقه۲۱ باتوجه به حجم بالای عبور و مرور وسایل نقلیه و همچنین وسعت فراوان معابر عبوری بزرگراهی به صورت ویژه در دستورکار معاونت فنی و عمرانی ورودی غربی پایتخت قرار دارد.
قره خانی در پایان یادآور شد: نهر جدید احداثی محدوده کوی صابر به طول حدودی ۳۰۰ متر است که موجب هدایت آب به پایین کالبرت می شود و همچنین به منظور کنترل آبگرفتگی در ورودی مجموعه نظامی ذوالفقار نسبت به ترمیم و بازسازی کالبرت موجود اقداماتی صورت گرفته است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه