Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون کشتی از تعامل مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای در اختیار گذاشتن سالن ۱۲ هزار نفری آزادی جهت میزبانی از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی خبر داد.

سید جلال عسگری در گفتگو با ایسنا، درباره گفتگوی مسئولان فدراسیون کشتی با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای در اختیار گرفتن سالن ۱۲ هزار نفری آزادی جهت برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از مدیریت شرکت توسعه و تجهیز و ورزشگاه آزادی که همواره کمک حال فدراسیون کشتی بوده اند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با توجه به قول مساعدت مسئولان شرکت توسعه و تجهیز مشکل خاصی درباره برگزاری رقابت‌های جام جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی وجود ندارد و ان‌شاءالله این موضوع حل خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: ورزشگاه آزادی برای بحث اجاره سالن تعرفه‌هایی دارد که بر اساس آن عمل می‌کند، اما با توجه به اهمیت این رقابت‌ها و بحث ملی بودن آن که نیازمند میزبانی شایسته از کشورهای خارجی هستیم، مسئولان ذیربط قول مساعدت و همکاری با فدراسیون کشتی را در این باره داده‌اند. قرار است ظرف چند روز آینده جلسه‌ای را برگزار و این موضوع را نهایی کنیم.

وی درباره محل اسکان تیم‌های خارجی و اینکه گفته می‌شود هزینه اسکان در هتل المپیک برای تیم‌های ورزشی بسیار بالاست، گفت: خوشبختانه مسئولات هتل المپیک همکاری و تعامل خوبی با فدراسیون کشتی در این زمینه داشته‌اند و بدنبال مذاکراتی که داشتیم بنا شد از تخفیف آن‌ها برای اسکان تیم‌های خارجی استفاده کنیم. تیم‌های خارجی در هتل المپیک مستقر می‌شوند و شاهد تعامل خوب مسئولان در اینباره بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

کد خبر 6080290

دیگر خبرها

  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر