Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:26:24 GMT

سقوط مرگبار دو کارگر از جرثقیل ۲۰ متری

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۳۸۹

سقوط مرگبار دو کارگر از جرثقیل ۲۰ متری

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از سقوط مرگبار دو کارگر از بالای جرثقیل در شهرک صنعتی سیمین دشت این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "بیژن جنتی" گفت : ساعت ۱۳ روز گذشته مرکز پیام از وقوع حادثه سقوط از بالای جرثقیل در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان فردیس خبر داد .

وی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ وحدت به آدرس مذکور اعزام که در این لحظه پیمانکار شرکتی که حادثه در آن جا به وقوع پیوسته بود به ماموران مراجعه کرده و اعلام کرد که  دو کارگر ساختمانی به عنوان نصاب شیشه به بالای جرثقیل رفته و مشغول کار بودند که هر دو آنها از بالای جرثقیل که ارتفاع آن بیش از ۲۰ متر است، سقوط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که  یکی از کارگران بر اثر سقوط از بالای جرثقیل فوت کرده و کارگر دیگر نیز که ازسوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است در کما است و مراحل درمانی وی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با توصیه به شهروندان به ویژه قشر زحمتکش کارگر از آنها خواست تا همواره با رعایت نکات ایمنی در مکان‌های پرخطر از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه های گردنه ماه پرویز بویراحمد خبر داد.

«محمدامین نیکویی نژاد» در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۲:۴۳ روز ۹ فروردین ماه گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام گردید که بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه  اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علایم حیاتی بوده و فوت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط مرگبار جنگنده‌ روس + فیلم
  • فیلم/ لحظه سقوط مرگبار جنگنده‌ روس
  • سقوط مرگبار اتوبوس از روی پلی به ارتفاع 50 متر (فیلم)
  • سقوط مرگبار یک خانم در گردنه ماه پرویز یاسوج
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد