Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امروز، اول آبان، در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و روسای ادارات برگزار شد، در ابتدای سحنان خود ضمن تشکر از حضور پرشور مردم آذربایجان‌غربی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که بیانگر عشق و علاقه به ائمه اطهار(ع) و همچنین اتحاد و یکپارچگی آنان در ناکام کردن اهداف و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: ا فضای مجازی باید درست مدیریت شود در غیر اینصورت تبدیل به آسیب خواهد شد که برای ساماندهی آن، باید همه نهادهای فرهنگی تعامل مستمر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوایل این هفته قرار بود که هفته برهنگی استان در ارزروم ترکیه برگزار شود که برای جلوگیری از بروز مشکل و با هدف برنامه‌ریزی بهتر و برگزاری مطلوب‌تر به تعویق افتاده است.

مصطفوی در ادامه سحنان خود به برگزاری هفته کتاب اشاره و گفت: ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه جاری نمایشگاه کتاب ارومیه برگزار می‌شود که امیدواریم همه دستگاه‌ها برای بهتر برگزاری این موضوع مهم فرهنگی مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی متناسب با موقعیت و نیاز مردم نیست و باید برای ساماندهی فضای مجازی به دنبال راهکارهای اساسی و عملیاتی باشیم.

وی ادامه داد: کارگروه استانی هماهنگی و حمایت از فضای مجازی به‌تبع تفاهم‌نامه‌ بین وزارت ارشاد و مرکز ملی فضای مجازی به ریاست استاندار تشکیل شده که  مصوبات این کارگرده باید قابلیت اجرایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار کرد: کارگروه فضای مجازی در استان با ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که  هدف آن هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مختلف، نهادها و بخش خصوصی و استفاده از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های این حوزه است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فضای مجازی تولید محتوا آسیب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم

حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان از بامداد دیروز به سوژه‌ای پر طرفدار در فضای مجازی تبدیل شده و کاربران ایرانی از زوایای مختلف با نگاه طنز آن را تحلیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود