Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:25:56 GMT

رحیم استرلینگ: باید به آتالانتا چهار گل می‌زدم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۴۵۸

رحیم استرلینگ: باید به آتالانتا چهار گل می‌زدم

رحیم استرلینگ، ستاره سیتی که در پیروزی 5-1 این تیم مقابل آتالانتا هت‌تریک کرد گفت از فرصت‌های از دست رفته‌اش ناراحت بوده و معتقد است باید در این بازی چهار گله می‌شده.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در جریان پیروزی پرگل 5-1 منچسترسیتی مقابل آتالانتا که دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار شد ستاره بی چون و چرای تیمش بود و با هت‌تریک در این بازی سهم مهمی در پیروزی مقتدرانه شاگردان گواردیولا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی استرلینگ در پایان بازی گفت از خودش به طور کامل راضی نیست چرا که گمان می‌کند باید در این بازی چهار گله می‌شده.

 

 

سیتی در ورزشگاه اتحاد حریف ایتالیایی را 5-1 در هم کوبید تا به روند پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ قهرمانان ادامه دهد. این در حالی بود که سیتی ابتدا به دلیل پنالتی فابینیو روی بازیکن حریف از آتالانتا عقب افتاده بود. بعد سرخیو آگوئرو با زدن دو گل سیتی را از حریف پیش انداخت و در نهایت  هت‌تریک استرلینگ کار را تمام کرد.

 

استرلینگ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی برای من سخت بود چون آتالانتا یارگیری نفر به نفر سفت و سختی اجرا می‌کرد و پیدا کردن فضا خیلی سخت شده بود. ولی ما باید صبور می‌ماندیم و در انتظار فرصت می‌نشستیم و البته باید هر وقت فرصتی پیش می‌آمد از آن حتما استفاده می‌کردیم".

 

ستاره انگلیسی سیتی در ادامه گفت:" ولی من باید چهار گل می‌زدم. در یک صحنه پاس خوبی دریافت کردم و قصد داشتم توپ را لقمه کرده و آماده گلزنی به ریاض محرز بسپارم. ولی بعد خودم حرکت کردم و باید آن توپ را گل می‌کردم".

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست