Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی قهرمانی یوسف صبری در رقابتهای جهانی ووشو، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و استاندار اردبیل در پیامهای جداگانه این قهرمانی را تبریکی گفتند.

به گزارش برنا، در متن پیام بهرام آقاخانی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم یک بار دیگر جوانی برومند از خطه سبلان در عرصه جهانی بزرگی کرد و نام اردبیل را در رفیع ترین جایگاه عرصه فعالیت خود بر سر زبان ها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یوسف صبری ووشوکار شایسته اهل آبی بیگلو نمین در رقابتهای قهرمانی جهان، با برتری مقتدرانه برابر تمام رقیبان، مدال طلا را بر گردن آویخت و حماسه دو سال قبل خود در کازان روسیه را این بار در شانگهای چین تکرار کرد. اینجانب قهرمانی دلاورانه یوسف صبری را در تقارنی جالب با هفته تربیت بدنی و ورزش به تمام اهالی ورزش استان اردبیل مخصوصا جامعه ووشو، مربیان و خانواده یوسف عزیز تبریک گفته و موفقیت های افزون تر برای وی و تمام ورزشکاران دیارمان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم. بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل   متن پیام استاندار اردبیل:   بسمه تعالی بار دیگر غیور مردی از دیار سبلان در عرصه جهانی درخشید و افتخاری دیگر برای این مرز و بوم آفرید تا ضمن طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز به اهتزاز درآید و مایه مباهات و خوشحالی هم وطنانمان شود. قهرمان ارزشمند جهان جناب آقای یوسف صبری قهرمانی شما در آوردگاه سخت مسابقات جهانی ووشو در چین مایه افتخار و مباهات و موجب شادمانی، غرور و سربلندی ملت بزرگ ایران و به خصوص استان اردبیل شد و بار دیگر شایستگی های جوانان عزیزمان در عرصه جهانی به اثبات رسید. با تبریک این موفقیت وتقدیر از تلاش های ارزنده جنابعالی ، تداوم افتخارآفرینی های شما در عرصه ورزش را آرزومندم . اکبر بهنام جو استاندار اردبیل

 

 

 

بیشتر بخوانید: آقاخانی: هدف جام خوشه چین ترویج ورزش و ایجاد نشاط بین روستائیان و عشایر است دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با مدیرکل صداو سیمای استان اردبیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل چین روسیه مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896270

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا