Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین استقلال برای دیدار با پارس جنوبی پس از یک روز استراحت، امروز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین روز چهارشنبه استقلالی‌ها به منظور آماده‌سازی برای دیدار با پارس جنوبی، با صحبت‌های آندره‌آ استراماچونی آغاز شد.

محسن کریمی، مهاجم استقلال که به دلیل پارگی رباط صلیبیش ادامه فصل را از دست داده، امروز در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و با استقبال گرم استراماچونی و سایر بازیکنان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان استقلال حدود ۲۰ دقیقه زیر نظر کاسر به کارهای کششی و استقامتی مشغول شدند.

بازیکنانی که در بازی برابر سایپا به صورت فیکس به میدان رفته بودند، بعد از انجام تمرینات ریکاوری، محل تمرین را ترک کردند و سایرین زیر نظر کادرفنی به تمرینات سرعتی و استقامتی مشغول شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال