Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات ارتش لبنان اعلام کرد، یک روحانی‌نما را که اقدام به توزیع پول با منبع نامشخص میان تظاهرات‌کنندگان لبنانی می‌کرده، بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی ارتش لبنان سه‌شنبه (دیروز) اعلام کرد، اطلاعات ارتش یک روحانی قلابی به نام «محمد علی ترشیشی» را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در بیانیه ارتش لبنان آمده، فرد مذکور اقدام به توزیع پول‌هایی میان تظاهرات‌کنندگان می‌کرده که منبع این پول‌ها مشخص نیست و دستگاه‌های مربوطه در حال تحقیق در این باره هستند.

«النهضه نیوز» هم گزارش داد، این روحانی‌نما دیروز در میدان «ریاض الصلح» بیروت بود و تعدادی از تظاهرات‌کنندگان وی را از محل اعتراضات طرد کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ماجرای ترشیشی از زمانی آغاز شد که ویدئویی از وی پخش شد و او در ویدئوی مذکور کیفی پر از اسکناس صد دلاری را نشان می‌دهد و به تاریخ دریافت آن‌ها یعنی ۲۰۱۹/۹/۲۴ اشاره می‌کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وبگاه لبنانی «یا صور» دراین رابطه نوشت، مجلس اعلای شیعیان لبنان پیشتر در بیانیه‌ای نام ترشیشی را در کنار نام چند تن دیگر آورده و اعلام کرده این‌ها روحانی قلابی هستند و شایستگی بر عهده گرفتن امور شرعی و غیر آن را بر عهده ندارند.

در ادامه این گزارش آمده، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز مدعی شده‌اند وی این پول‌ها را از طرف‌هایی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس گرفته است.

تظاهرات مردم در لبنان در اعتراض به وضعیت اقتصادی و مالیات‌ها، امروز (چهارشنبه) وارد هفتمین روز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌ های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌ الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌ الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد