Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر نظر موافق مقام معظم رهبری در خصوص لوایح fatf و cft را رد کرد.به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر نظر موافق مقام معظم رهبری در خصوص لوایح FATF و CFT را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اطلاعیه روابط عمومی مجمع آمده است، رهبر معظم انقلاب هیچ گونه اظهارنظر یا مکتوبی دال بر موافقت با تصویب و اجرای لوایح FATF و CFT نداشته‌اند؛ لذا انتظار می‌رود مسئولان دولتی در نقل‌قول از مقام معظم رهبری جانب امانتداری را رعایت کنند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسات و بررسی‌های خود را در خصوص این لوایح فارغ از هر گونه فشار و اعمال نظر و با در نظر گرفتن منافع ملی پیگیری خواهد کرد.   انتهای پیام/ واکنش مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقل قول جهانگیری از رهبر انقلاب درباره لوایح FATF و CFT

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان بر نقش موثر مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور تاکید شد.

در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، پیرامون نقش مراکز مشاوره در ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها کشور بحث و بررسی و تاکید شد.

دبیر منطقه ۶ مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در این همایش به تشریح چگونگی تقویت روحیه اشتغال پذیری در دانشجویان پرداخت و گفت: اشتغال‌پذیری کاملا متمرکز بر عوامل درونی و فردی است که کمک می‌کند افراد فرصت‌های شغلی موجود را تشخیص داده، راحت‌تر شاغل شوند و یا شغلی که دارند را حفظ کنند.

سمیعی افزود: پژوهشگران می‌گویند لازم است سازه اشتغال پذیری توسط مراکز  مشاوره در افراد تقویت شود که علاوه بر دانشگاه اگر از مدرسه در افراد مورد توجه قرار گیرد موثرتر خواهد بود.

محمد خلیلی پور مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش به تشریح ضرورت توجه به« ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در دانشگاه‌ها پرداخت.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در حوزه مشاوره و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های اولین روز این همایش در زاهدان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد