Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه شریف روز گذشته با اعلام فدراسیون فوتبال به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در حالی به عنوان دستیار شهناز یاری در تیم ملی فوتسال انتخاب شد که نامزد سرمربیگری تیم ملی جوانان هم بود.
این اتفاق در حالی افتاد که لیگ برتر فوتسال بانوان به هفته یازدهم خود رسیده؛ اما مشهدی‌ها تنها در ۹ هفته به‌مصاف حریفان خود رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته هشتم مقابل پالایش نفت آبادان برگزار شد و بعد از آن یک هفته قرعه استراحت داشت و هفته پیش نیز باوجود سفر به تهران، تیم ستارگان ورامین در زمین حاضر نشد.

تیم ملی بزرگ‌سال را ترجیح دادم
فاطمه شریف درباره انتخابش به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: عصر دیروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت مصوب شد بنده در تیم ملی بزرگ‌سالان در کنار خانم یاری باشم.
وی ادامه داد: البته من برای تصدی پست سرمربیگری تیم جوانان هم مطرح شدم، اما خودم تمایل داشتم در تیم بزرگ‌سال باشم؛ چراکه قبلا در تیم جوانان کار کرده‌ام.
سرمربی تیم هیئت فوتبال بانوان خراسان رضوی درباره تداخل وظایف باشگاهی و ملی‌اش نیز گفت: فکر نکنم مشکلی پیش بیاید، چرا که لیگ در اسفند ماه تمام می‌شود و بعد از آن اردو‌های تیم ملی برگزار خواهد شد.

بازی لغو نمی‌شود
فاطمه شریف با اشاره به برگزاری دیدار روز جمعه ۳ آبان، گفت: با توجه به جلساتی که برگزار شد، این تصمیم اتخاذ شد که در روز جمعه مسابقات بانوان برگزار شود؛ به‌این‌صورت که بازی فوتسال از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن بهشتی برگزار می‌شود و پس از آن دیدار هندبال تیم استان در همین سالن تا ساعت ۱۵ پیگیری می‌شود و بلافاصله با اتمام مسابقات، سالن در اختیار زائران پیاده حضرت‌رضا (ع) قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید: حضور تاج در سالن فوتسال اعلام نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی زمین فدراسیون فوتبال فوتسال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش