Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:30:21 GMT

تنیس البرز از حیث سخت افزاری رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۷۶۰

تنیس البرز از حیث سخت افزاری رشد داشته است

علیرضا نیکنام در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بدون شک امروز تنیس البرز به نسبت گذشته از لحاظ سخت افزاری به خصوص زمین های تمرین رشدی فوق العاده داشته و به نظر می رسد که باید هرچه سریع تر از این امکانات استفاده کند و با شناسایی ورزشکاران مستعد حتی به کسب رتبه های برترکشور فکر کند.

وی ضمن اشاره به فعالیت خود در رشته تنیس، گفت: از ۱۵ سالگی و به مدت سه سال تنیس کار می کنم و در این مدت به مقام سوم دوبل زیر ۱۸ سال مسابقات جایزه بزرگ و سومی قهرمانی کشور دست یافته ام وهم اکنون رنکینگ ۲۷ کشور را در اختیار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مقام سوم تنیس دوبل جایزه بزرگ زیر ۱۸ سال کشور در خصوص چالش های این رشته، گفت: تنیس رشته ای پرهزینه ای است و وجود حامی مالی برای آن از مهم ترین مسائل است این در حالی است که به عنوان یک ورزشکار انتظار حمایت بیشتری را از سوی هیئت تنیس استان دارم.

نیکنام منش با اشاره به اینکه هیئت تنیس می تواند برای رفع این نقیصه ضمن طراحی مسابقات درون استانی بیشتر تنیسورها را در شرایط بازی قرار دهد، گفت: ورزشکاران تنیس از حمایت چندانی از سوی هیئت برخوردار نبوده و برای شرکت در مسابقات از حساب شخصی خود هزینه می کنند که این اتفاق برازنده رشته تنیس نیست.

وی به مسابقات پیش روی خود اشاره کرد و گفت: اوایل آبان ماه مسابقات جایزه بزرگ کشور به میزبانی پرند برگزار می شود که سعی می کنم با نهایت آمادگی در این رقابت حاضر شوم.

نیکنام منش در پایان به خروجی مثبت پایگاه قهرمانی تنیس البرز اشاره کرد و گفت: مربیان توانمند و با دانشی در این مجموعه حضور دارند و با همت این عزیزان شاهد فعالیت موثر این پایگاه در استعدادیابی و ارتقا فنی بازیکنان هستیم وقطعا با حمایت های بیشتر مسئولان استان و توسعه امکانات سخت افزاری البرز می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

کد خبر 4754413

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس استان البرز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی

نمایندگان کشورمان یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه در مسابقات توزیع سهمیه المپیک پشت خط آتش قرار می‌گیرند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس 2024 در رشته تراپ و اسکیت از 31 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

صعود رستمیان به فینال تپانچه 25 متر

 

برنامه این مسابقات به شرح زیر است: (زمان به وقت ایران)

یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت 9:00 الی 15:30

دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت 9:00 الی 15:30

سه‌شنبه، 4 اردیبهشت ماه:

فینال تراپ بانوان - ساعت 15:30

فینال تراپ آقایان - ساعت 17:00

جمعه، 7 اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت 9:00 الی 16:30

شنبه، 8 اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت 9:00 الی 16:30

یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه:

فینال اسکیت آقایان - ساعت 17

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.  احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست این تیم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته