Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: 950 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا شده و بر همین اساس از این تعداد پرداخت شده 225 طرح از منابع بانکی و تعداد 725 طرح از منابع امدادی و سایر منابع پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه خودکفایی افراد مستعد اشتغال تحت حمایت با اهداء تسهیلات لازم درطرح های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی نقش مهمی در جهت توانمند سازی آنان ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم ترین اهداف این نهاد است، افزود: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطاء وام در اولویت برنامه های کاری این نهاد است.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: 950 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا شده و بر همین اساس از این تعداد پرداخت شده 225 طرح از منابع بانکی و تعداد 725 طرح از منابع  امدادی و سایر منابع پرداخت شده است.   سلم آبادی عنوان کرد:در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانوارهای تحت حمایت طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 307 میلیارد و 80 میلیون ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.   وی اظهار کرد: از این تعداد 693 طرح در روستا با اعتبار 235 میلیارد و 555 میلیون ریال و تعداد257 طرح در شهر با اعتبار 71 میلیارد و 525 میلیون ریال اجرا شده است.   مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: توانمند سازی و هدایت خانوارهای تحت حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است.   سلم آبادی بیان کرد: تعداد 252 طرح توسط مجریان زن با اعتبار 52 میلیارد و 175 میلیون ریال و تعداد 698 طرح توسط مجریان مرد با اعتبار 254 میلیارد و 905 میلیون ریال درسطح استان اجرا شده است.   وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد برای جامعه هدف این نهاد در سال جدید ایجاد می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: بیش از ۱۱۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی استان در سال ۱۴۰۲ محقق شد و در سال‌جاری نیز ۱۷ هزار و ۷۷۰ نفر تعهد اشتغال تعیین شده است.

وی افزود: هدف‌گذاری تحقق اشتغال‌زایی در سال‌جاری، توجه ویژه به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و تعهد اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ میزان ۷ هزار و ۵۵۰ نفر به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفر به افراد دیپلم و کمتر تعلق دارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی جهت تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تأکید کرد.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تأمین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید مثال‌زدنی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی برای اولین بار در کشور در همدان راه‌اندازی خواهد شد، افزود: دولت مردمی به جهت تعادل قیمت گوشت قرمز، پرورش و جایگزین‌کردن دام‌های مولد را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه گردشگری و نگهداری از آثار تاریخی و فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای در احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6080335

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان