Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین موحدنیا، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ووشوکار فخرآفرین و توانمند زنجانی در پانزدهمین دوره رقابت‌های ۲۰۱۹ قهرمانی جهان از ۲۷ مهر ماه سالجاری در شانگ‌های چین آغاز شد و امروز /چهارشنبه یکم آبان ماه/ نیز روز پایانی این پیکارها است، با اقتدار هرچه تمام حریفان خود از اندونزی، کره جنوبی، چین و لبنان را، شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این ووشوکار طلایی و دست نیافتنی ووشو ایران و جهان در سومین دیدار خود توانست در مبارزه‌ای سخت و نفس‌گیر، توانمندی بالای فنی ووشو ایران را در مصاف با حریفان به ویژه ووشوکار ارزنده کره‌جنوبی و همچنین ژیائو یانگ‌لی از کشور چین، نشان دهد.

موحدنیا تصریح کرد: محمدسیفی در این مسابقات فنی‌تر، باتجربه‌تر، سریع‌تر و قوی‌تر از حریفان خود ظاهر شد و با بردهای پی درپی خود، بار دیگر توانست کام مردم ایران به ویژه ورزشدوستان را شاد کند.

وی با بیان اینکه این ووشوکار زنجانی که از اعجوبه‌های این رشته ورزشی است در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم پای در رینگ گذاشت و با به دست آوردن پیروزی، نشان‌ طلای خود در مسابقات جهانی و آسیایی را به رقم هشت (سه آسیایی و پنج جهانی) رساند.

محمدسیفی در مرحله فینال در مقابل الکساندر ال‌راسی از لبنان قرار گرفت و در همان راند نخست توانست این حریف را نیز مغلوب کند و اجازه خودنمایی به این ووشوکار را نداد.

رئیس هیات ووشو استان زنجان گفت: سیدمحمد حسینی دیگر ووشوکار زنجانی حاضر در این رقابت‌ها بود و برای اولین‌بار در رده سنی بزرگسالان به مصاف حریفان خود در بخش تالو رفت اما به رغم شایستگی هایی که داشت، پیروز میدان نشد.

موحدنیا افزود: این تالوکار توانمند زنجانی در فرم‌های دائوشو، چانگ‌چوان و گوئن‌شو به روی تالوفیلد پای گذاشت و به ترتیب عناوین هشتم، پنجم و هشتم را به دست آورد و با اختلاف امتیاز کمتری مغلوب حریفان شد.

وی با بیان اینکه این ۲ ووشوکار زنجانی، شنبه/چهارم آبان‌ ماه/ طی مراسم استقبالی که از سوی هیات ووشو و اداره‌کل ورزش و جوانان، برگزار می‌شود در بدو ورود به شهر زنجان مورد استقبال عموم مردم به ویژه ووشوکاران قرار خواهند گرفت.

موحدنیا تصریح کرد: تیم ملی ووشو ایران با کسب هشت نشان طلا در بخش ساندا (دختران و پسران) این دوره از رقابت‌ها، توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند اما در بخش تالو به یک نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت.

وی ادامه داد: عنوان قهرمانی در مجموع رقابت‌های ساندا و تالو دختران و پسران به چینی‌ها رسید و ایران نیز به عنوان نایب قهرمان شناخته شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو زنجان ورزشی رزمی مسابقات جهانی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم

محمد هادی ساروی فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا در مقابل یوسوف ماتسی اف از قزاقستان با نتیجه مقتدرانه ۹ بر صفر پیروز شد و چهارمین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

او در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • معرفی حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند